Pysj Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Den nye blåtann-versjonen har en rekke forbedringer fra den forrige utgaven. Les mer Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hva blir overføringshastigheten da? Samme som Bluetooth 2.0 da eller? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Bra at den bruker mindre strøm, selv om 2.0 heller ikke bruker så mye. Blir rekkevidden noe større, eller er det slik det er nå? Bare lurer. Endret 8. mars 2007 av kornelen Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Enig at det med at det tar mindre batteri er en veldig god nyhet. Betyr ikke det også at andre ting som for eksempel bluetooth headset også sparer batteri og da at de nye bluetooth handsfreene kommer til å ha lengre batteritid? Ellers så hadde det ikke vært noe dumt med raskere overføring ja. Rekkevidden er jeg egentlig fornøyd med. Er batteri og overføringen jeg ville ha forbedret. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 og problemene med a2dp er selvsagt fikset antar jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg