Billy Bob Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Logo eller ei, se på skiltet/navnet da! Jeg synes det ser helt på tryne ut. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Mitt forslag til logo Endret 10. mai 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 StatoilHydroTexaco :O nå mangler bare shell og esso. Lenke til kommentar
Spashley_c Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Teite, teite, uoppfinnsome navnet. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 StatoilHydro Statoil og Hydro ble omsider enige igår at selskapet skal hete StatoilHydro men dette er bare en midlertidig løsning,et helt nytt navn vil komme om et års tid. -Navnskifte vil koste 3,6 milliarder Hva syns dere om navnet? Utsetter de bare et problem? 8106982[/snapback] Håper ikke de skal bruke 3,6 milliarder på navnebytte NÅ, og tilsvarende beløp på neste navneskifte om ett års tid. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Styggeste og teiteste navnet siden krigen... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jaja, håper ikke "navneoppfinnerne" fikk mye i bonus da de "fant" på det navnet. Men navnet gjør nytten, Statoil + Hydro = StatoilHydro Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg lo godt, ja meget godt, da jeg så den logoen. Det hadde tatt meg maks 5 minutter i MS Paint, og jeg hadde gjort det for en kasse øl. Når det gjelder navnet, så los jeg godt da jeg så skrivefeilen også. Statoil-Hydro FTW, ikke StatoilHydro. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 StatoilHydroTexaco :O nå mangler bare shell og esso. 8581995[/snapback] Hydro Texaco er ikke det samme som Norsk Hydro! StatoilHydro med ny logo. Lenke til kommentar
Pecunia Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det midlertidige navnet skal brukes i en overgangsperiode. Det er mer eller mindre vanlig praksis å bruke et slikt navn i store oppkjøp/fusjoner. Derfor er det egentlig ikke så mye å mene om det nye navnet. Det måtte bli StatoilHydro, i allefall et år eller to frem i tid Noen kjente eksempler på slike midlertidige navn etter oppkjøp: Sas-Braathens (SAS) Selmer-Skanska (Skanska) BP-Amoco (BP) Total Fina/TotalFinaElf (Total) ChevronTexaco (Chevron) Hadde det ikke vært for at Statoil består av Stat og Oil hadde jeg vært 100% sikker på at det endelige navnet blir Statoil. Det nye navnet vil nok være noe som ikke kan assosieres med forurensende olje og statlig eierskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå