DJ_Dark Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er bare latterlig å lese dette. Det er umulig å ta deg seriøst både måten du skriver på og innholdet i det du skriver! Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 I dag stod jeg 1 meter fra henne men akurat da jeg skulle berøre hennes genser rykket hun seg tilbake Nærmere oppdatering følger i morgen! Så det er bare å følge med! :happy: Så det er bare å følge med ser'u :happy: hilsen saluttknall Hvorfor tar dere ikke postene mine seriøst? For det er de ser'u ser'u 8214941[/snapback] HAHAHA! Prøvde du bare uten videre å ta på henne er det faen ikke rart hu rykka seg unna! *E.T feel human female* 8216619[/snapback] Haha... ler til den kommentaren der! haha sitter å har tårer i øya. kan se for meg en lite fjor10z med E.T stemme som stikker frem fingern for å beføle en jente... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Det kan jo hende at hun ikke visste at han skulle prøve å ta på genseren hennes, og at hun tilfeldigvis gikk bort. Selv om jeg foretrekker den andre teorien. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Sorry, jeg møtte henne ikke i dag det er så mange elever på skolen, men jeg skrev like godt en ny lapp jeg så jeg skal møte henne i kveld klokka 18.00 Men denne tråden skal raporteres slik at irelevante kommentarer blir slettet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Men denne tråden skal raporteres slik at irelevante kommentarer blir slettet. da blir nok hele tråden slettet Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Kan dere ikke la vær å disse trådstarter. Ser fram til en oppdatering på hvordan det gikk i kveld. Stå på. Ørjan... Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Hun holdt seg for god til å komme. Jeg satt der og ventet i fra 17.50 til 18.10 oo gingen lyd hørtes bortsett fra noen biler. Også jeg som hadde pønsket ut den perfekte dialog Men jeg skal nå ut etter middag og sjekke om jeg finner henne der ute et sted. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Du skal ikke bare spørre på msn, da? Eventuelt sende en tekstmelding. Siden du ikke kan spørre personlig, mener jeg. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg hadde gjort det ser'u, men hun er aldri pålogga lenger ser'u trur hu har blokka meg, men jeg er uansett ikke interesert i henne lenger nå så nå kan denne tråden stenges rapporteres. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg hadde gjort det ser'u, men hun er aldri pålogga lenger ser'u trur hu har blokka meg, men jeg er uansett ikke interesert i henne lenger nå så nå kan denne tråden stenges rapporteres. 8230252[/snapback] Du skulle ha tatt hintet for lenge siden ser'u ser'u Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Saluttknall: Tror du bør gi oss info om alderen din, for da kan vi lettere hjelpe deg ved å lettere sette oss inn i situasjonen. Men herregud, klarer ikke å stoppe å le SER'U :!: Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Saluttknall: Tror du bør gi oss info om alderen din, for da kan vi lettere hjelpe deg ved å lettere sette oss inn i situasjonen. Men herregud, klarer ikke å stoppe å le SER'U :!: 8232486[/snapback] Glemte å logge meg inn. *kremt* Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Saluttknall er 12. Det sa han i hvertfall i en annen tråd jeg så, om han ikke har lyst til og inrømme det selv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Hahaha! Da er det faen meg ikke rart han er sånn! Endret 25. mars 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg er 13 år serJeg er 13 ser'u ser'u Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Slutt å skriv latterlig. Ingen vits å overdrive. Og kanskje vent noen år du.. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Gi det 3 år og 5år med litt mer moden oppførsel så burde du klare å finne deg en jente. tviler egentlig litt på at en 13åring vet hva kjærlighet er og det går litt mer på "statusen av å ha kjæreste" enn å finne en du liker å være sammen med. Lykke til vidre i livet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg hadde gjort det ser'u, men hun er aldri pålogga lenger ser'u trur hu har blokka meg, men jeg er uansett ikke interesert i henne lenger nå så nå kan denne tråden stenges rapporteres. 8230252[/snapback] Du skulle ha tatt hintet for lenge siden ser'u ser'u 8231451[/snapback] Uten tvil ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Saluttknall burde blitt bannet for å skrive det der. ^^ Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Thriven: det har du helt rett i ser'u Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg