Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg si til daten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag stod jeg 1 meter fra henne men akurat da jeg skulle berøre hennes genser rykket hun seg tilbake :cry: Nærmere oppdatering følger i morgen! :) Så det er bare å følge med! :happy: Så det er bare å følge med ser'u :happy: hilsen saluttknall :ohmy: Hvorfor tar dere ikke postene mine seriøst? For det er de ser'u ser'u :ohmy:

8214941[/snapback]

HAHAHA! Prøvde du bare uten videre å ta på henne er det faen ikke rart hu rykka seg unna!

*E.T feel human female*

8216619[/snapback]

Haha... ler til den kommentaren der! haha sitter å har tårer i øya. kan se for meg en lite fjor10z med E.T stemme som stikker frem fingern for å beføle en jente...

Lenke til kommentar

Hun holdt seg for god til å komme. Jeg satt der og ventet i fra 17.50 til 18.10 oo gingen lyd hørtes bortsett fra noen biler. Også jeg som hadde pønsket ut den perfekte dialog :cry: Men jeg skal nå ut etter middag og sjekke om jeg finner henne der ute et sted.

Lenke til kommentar
Jeg hadde gjort det ser'u, men hun er aldri pålogga lenger ser'u trur hu har blokka meg, men jeg er uansett ikke interesert i henne lenger nå så nå kan denne tråden stenges rapporteres.

8230252[/snapback]

Du skulle ha tatt hintet for lenge siden ser'u ser'u
Lenke til kommentar
Gjest Guest

Saluttknall: Tror du bør gi oss info om alderen din, for da kan vi lettere hjelpe deg ved å lettere sette oss inn i situasjonen.

Men herregud, klarer ikke å stoppe å le SER'U :!:

Lenke til kommentar

Gi det 3 år og 5år med litt mer moden oppførsel så burde du klare å finne deg en jente.

tviler egentlig litt på at en 13åring vet hva kjærlighet er og det går litt mer på "statusen av å ha kjæreste" enn å finne en du liker å være sammen med.

Lykke til vidre i livet.

Lenke til kommentar
Jeg hadde gjort det ser'u, men hun er aldri pålogga lenger ser'u trur hu har blokka meg, men jeg er uansett ikke interesert i henne lenger nå så nå kan denne tråden stenges rapporteres.

8230252[/snapback]

Du skulle ha tatt hintet for lenge siden ser'u ser'u

8231451[/snapback]

Uten tvil ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u ser'u.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...