sirtommen Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Det jeg lurer på er hvor gammel du er... Hvis du har problemer med å ta kontakt med ei jente, og i tillegg skal du dra henne med på date? Det er jo det samme som å først spør etter manus til en vits, for så å spørre etter manus til LOTR Triologien. Skal du be en jente på date, vær deg selv, hvis du er så nervøs som dette kommer hun til å gjennomskue deg hvis du prøver å være noe annet. Klarer du ikke snakke med jenter er du ikke moden nok for å gå på date anyways Lenke til kommentar
QBab Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Her er det blitt slettet en god del tror jeg :!: Men bare vær deg selv. Er ikke vanskelig og holde en samtale da. 8110067[/snapback] Det er ikke alle som syns det er så lett å holde en samtale gående. (Personlig har jeg ingen problemer med det) Mitt tips til de som syns det er vanskelig og holde samtaler gående med jenter, er og bare hoppe i det. Det er det alle "ekspertene" sier. Prat med masse jenter og det kommer etterhvert Endret 15. mars 2007 av QBab Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Det er ikke alle som syns det er så lett å holde en samtale gående. (Personlig har jeg ingen problemer med det) hvis du er/skal på date og ikke klarer å holde en samtale gående tviler jeg på at vedkommende er den rette for deg. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 I dag er det skoledans yay! Det skal utnyttes til fulle. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 Jaså, så du skal prøve å snakke med henne? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 Bedre å prøve å drite seg ut enn å syte og ikke prøve Med venlig hilsen perfekt eagle Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 Hvorfor skal du prøve å drite deg ut? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 16. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 Herregud... Bare begynn å si hei til henne hvis du møter henne på skolen, og etterhvert vil en samtale bli naturlig...(holder faktisk på med dette nå, men jeg har ikke helt napp enda). Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Du minner meg om Daxflame fra YouTube Salutknall.. Er du seriøs? Må forøvrig si at jeg ler meg skakk av dine poster. : ) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Spørsmålet er vel hvor mye sjanse du har nå. Først logger du av når dere snakker på msn. Så møter du ikke opp på daten du inviterte henne med på. Hva om hun satt og ventet på deg... Ørjan... Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Azzå du ser att'e hun var syk, + at jeg var på klatring ser'u. Derfor kan hun ikke ha møtt opp ser'u. Hva er så morsomt med mine poster? Btw, totaly superserial altså jeg er helt og holdent seiøs Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Men, hun kommer til å si det til alle på skolenog da kommer hele skolen til å vite det å stille meg spørsmål på spørsmål. _Æ 8158255[/snapback] Love ain't easy. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 "Heisann, jeg er såpass sosialt evneveik at jeg må ty til et forum (som forøvrig har sitt utspring fra en side som omhandler datakomponenter) for å kunne holde en ordentlig samtale med deg". Seriøst kis, vet du ikke selv hva du skal snakke om så kommer dette aldri til å fungere. 8108721[/snapback] Hver gang jeg går inn på denne tråden må jeg flire av den der :!: Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Men hun var sjuk ser'u ser'u og jeg var på klatring ser'u ser'u, derfor kan ikke hun ha ventet på meg. Btw: I morgen så skal jeg føre en dialog med henne på 2 minutter (skal prøve) Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Utrolig. Rett og slett utrolig. Gratulerer. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 HF & GL... Spesielt det siste.. det trenger du... Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 I dag stod jeg 1 meter fra henne men akurat da jeg skulle berøre hennes genser rykket hun seg tilbake Nærmere oppdatering følger i morgen! Så det er bare å følge med! :happy: Så det er bare å følge med ser'u :happy: hilsen saluttknall Hvorfor tar dere ikke postene mine seriøst? For det er de ser'u ser'u Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Hvorfor tar dere ikke postene mine seriøst? For det er de ser'u ser'u fordi det er nesten 60 posten i denne tråden om en jente du a) (nesten) aldri har snakket med b) du synes det er "stort" nesten å ta tatt på genseren hennes Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Hvorfor tar dere ikke postene mine seriøst? For det er de ser'u ser'u fordi det er nesten 60 posten i denne tråden om en jente du a) (nesten) aldri har snakket med b) du synes det er "stort" nesten å ta tatt på genseren hennes 8214999[/snapback] Enig. du har enda ikke svart på hvor gammel du er saluttknall. dette virker VELDIG 12år og første kjærlighet. hva er stort med å ta på genseren til en jente? hvis det hadde vært så "lettsluppent" så hadde vell jeg vært gidt med mesteparten av venninnene mine. tenk deg godt om å se etter muligheten for om det er gnist mellom dere eller om det BARE er DU som har gnisten. Lykke til Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 I dag stod jeg 1 meter fra henne men akurat da jeg skulle berøre hennes genser rykket hun seg tilbake Nærmere oppdatering følger i morgen! Så det er bare å følge med! :happy: Så det er bare å følge med ser'u :happy: hilsen saluttknall Hvorfor tar dere ikke postene mine seriøst? For det er de ser'u ser'u 8214941[/snapback] HAHAHA! Prøvde du bare uten videre å ta på henne er det faen ikke rart hu rykka seg unna! *E.T feel human female* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg