Bruker-93156 Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Mulig jeg burde hatt med en smiley, så du hadde kjønt at det var en spøk... Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Mulig jeg burde hatt med en smiley, så du hadde kjønt at det var en spøk... 8110957[/snapback] Skjønte at det var en spøk ja, men du kan jo teste den i virkligheten en gang xD Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Skjønte at det var en spøk nå etter du fortalte meg det, ja, men du kan jo teste den i virkligheten en gang xD 8111440[/snapback] Fixed. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 det viktigste er å la praten flyte naturlig. du kan jo starte med "fint at du kunne komme blah blah blah" Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Nå, ble det av en eller annen merkelig grunn treff likevel? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Nei ser'u for eirik var på klatring i går og kunne derfor ikke møte ellinor ser'u. :( :( Men på mandag skal eirik skrive ny lapp og møte ellinor :D :D Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Du er vennen til Eirik? Smart trekk av han å skrive lapp hvor han ber de møtes, når han selv ikke kan. Jeg har ikke helt trua på det med å skrive lapp når man går i samme klasse. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg snakket tredje person pronomen. Funker alltid når jeg vil ha morro Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Nei ser'u for eirik var på klatring i går og kunne derfor ikke møte ellinor ser'u. :( :( 8120222[/snapback] Du hadde daten klar, men dro på klatring? Vet ikke helt om det er holdninga. Noen ting må man bare ofre Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Pappa sa at nå skulle jeg trene og så tvang han meg med. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Hvor gammel er du egentlig, salutknall? Du har vel rett til å bestemme over livet ditt selv, uten at foreldrene dine tvinger deg med på alt mulig. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Det værste du kunne gjøre i den samtalen på msn var å bare logge av, blir bare enda mer flaut for deg. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Bør jeg gjøre en ny avtale? Dette lurer jeg på ser'u Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Gjør det på skolen, ansikt til ansikt. Ikke via lapp, msn eller sms. Ikke at det aldri funker, men nå har du allerede prøvd det. Endret 11. mars 2007 av Redline Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Du burde hvertfall spørre henne ansikt til ansikt på skolen om hun vil dra et sted elns. Ikke spør på msn og ikke send lapper angående dette Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Hva skal jeg si da? Jeg trenger bare litt hint og triks om hvordan jeg skal ordne det på skolen. (har ikke så god dømmekraft) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Har du prøvd å komme i snakk, egentlig? Bare si hei på skolen. Hun svarer sannsynligvis, og du kan spørre om hvordan det går etc. Etter hvert kan du bare spørre om dere kan finne på noe en dag. Lettere sagt enn gjort sikkert, men du taper jo ikke så mye på det. Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Vist du liker ho. som du nok gjør, so seie du det du føler. er du heldig så går det fint, er du uheldig så, hmm tenk sjøl.. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Men, hun kommer til å si det til alle på skolenog da kommer hele skolen til å vite det å stille meg spørsmål på spørsmål. _Æ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Hva skal jeg si da? Jeg trenger bare litt hint og triks om hvordan jeg skal ordne det på skolen. (har ikke så god dømmekraft) du har fått nok av tips her i denne tråden. Nå er det på tide du tar initiativet og begynner å snakke. hvis du er redd for hva som kommer til å skje bare du sier "hei" kan du ta løpefart og drite i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg