saluttknall Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Hei! I dag skrev jeg en lapp til en i klassen der jeg avtalte et sted og klokkeslett for et lite møte i morgen. Nå tviler jeg på at daten kommer, men hvis hun dukker opp hva skal jeg si da? Noen som har noen gode ideer? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Hei! I dag skrev jeg en lapp til en i klassen der jeg avtalte et sted og klokkeslett for et lite møte i morgen. Nå tviler jeg på at daten kommer, men hvis hun dukker opp hva skal jeg si da? Noen som har noen gode ideer? 8106962[/snapback] Du kan jo prøve med "hei" da.. Neida. Si det du føler for henne. Si at du liker hun. Endret 8. mars 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 La praten flyte naturlig. Snakk om skolen og sånt. Hvor lenge har dere gått i klasse med hverandre? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Er det ingen som ahr noen råd? Jeg må lissom øve litt da ser'u. Det er dessuten off topic og spørre om jeg trenger manus, selvfølgelig gjør jeg det når mje spør her, men kan ingen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Er det ingen som ahr noen råd? Jeg må lissom øve litt da ser'u. Det er dessuten off topic og spørre om jeg trenger manus, selvfølgelig gjør jeg det når mje spør her, men kan ingen hjelpe meg?? 8108547[/snapback] Du trenger ikke å ha oss for å finne ut hva du skal si, og du trenger (og bør ikke ha) noe manus. Bare si hyggelige ting, snakk om ting dere har til felles. Spør henne om hvordan hun har det, og ting du lurer på om henne. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Vær deg selv. Hvis du føler at du må sitte å planlegge i forveien, bør du kanskje styre unna jenter for en liten stund. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Snakk om henne. Vi jenter liker å snakke om oss selv ^^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 "Heisann, jeg er såpass sosialt evneveik at jeg må ty til et forum (som forøvrig har sitt utspring fra en side som omhandler datakomponenter) for å kunne holde en ordentlig samtale med deg". Seriøst kis, vet du ikke selv hva du skal snakke om så kommer dette aldri til å fungere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Funker jo ikke med noe manus, for hun kommer jo garrantert ikke til å følge det. Bare si hei, også går praten sin gang, og hvis ikke så burde du møte litt mer folk Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Nei, jeg kommer ikke til å følge det til punkt å prikke, men bare litt sånn puff i baken. Bare litt sånn for å få det til å gå hvis dere skjønner. Men jeg trenger bare litt hint og triks. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Spør henne om ting hun er interessert i. Jeg går ut ifra at du vet litt om henne dersom dere går i klasse og du liker henne. Forøvrig enig med de andre i at du ikke trenger noe manus.. blir det mange pinlige stillheter passer dere uansett ikke sammen. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Forøvrig enig med de andre i at du ikke trenger noe manus.. blir det mange pinlige stillheter passer dere uansett ikke sammen. 8108900[/snapback] Trenger jo nødvendigvis ikke å være slik da. Pinlige stillheter kan jo komme av at begge er nervøse, og er jo ikke en fasit på om en passer i lag eller ikke. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Omformulering: Min mening er at dersom man ofte har stillheter sammen som oppleves som ukomfortable, er det noe i veien, og det er ikke sikkert man passer så bra sammen (som man kanskje trodde). Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Fælt så off topic alle ble nå. Jeg stiller jo kun et enkelt spørsmål som jeg trenger gode og respektive svar på. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Her er det blitt slettet en god del tror jeg :!: Men bare vær deg selv. Er ikke vanskelig og holde en samtale da. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Krise, daten sa på msn at hun visste at det var meg. Herer samtalen fra msn: Eirik: hei, fikk lyst til å legge deg til jeg. Ellinor: merker det. Eirik: Hva lo dere av i slutten av engelsktimen? Ellinor: husker ikke, ler så mye. Eirik: Harald forteller at du fikk et brev i dag. Ellinor: jepp. Eirik: Hva stod det? Ellinor: Det tror jeg du vet. **jeg logger av* Så hva jeg gjør nå er ikke lett å si. Noen forslag ser'u? Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Krise, daten sa på msn at hun visste at det var meg. Herer samtalen fra msn: Eirik: hei, fikk lyst til å legge deg til jeg. Ellinor: merker det. Eirik: Hva lo dere av i slutten av engelsktimen? Ellinor: husker ikke, ler så mye. Eirik: Harald forteller at du fikk et brev i dag. Ellinor: jepp. Eirik: Hva stod det? Ellinor: Det tror jeg du vet. **jeg logger av* Så hva jeg gjør nå er ikke lett å si. Noen forslag ser'u? 8110518[/snapback] Hmm... tøff nøtt det ja... hvis du vil satse på henne så snakk med henne å fortell henne at du liker henne. NB! Gjør det face to face ! MSN er veldig anonymt og ikke helt "deg selv" veldig mange damer liker at du tar dem med ut en tur istede for å sitte å snakke med henne over msn. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Men om du leser lenger oppe ser du jo at det var det planen var opprinnelig, men nå funker ikke det lenger. I'm a totaly retard. Men hadde du lest lenger oppe hadde du sett det ser'u ser'u Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Om du sitter der og ikke har noen ting å si, så kan forklare hvorfor, og gi henne en lapp med Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=728846 å si at du virkelig prøvde... Endret 8. mars 2007 av Marius olsen Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Om du sitter der og ikke har noen ting å si, så kan forklare hvorfor, og gi henne en lapp med Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=728846 å si at du virkelig prøvde... 8110840[/snapback] Skjekker du damer med å gi henne en url fordi du sliter verbalt kan du like godt gå hjem å runke aleine ! Tragisk. Veit at jeg er nerd, men nevner ikke for damer at jeg er "fullblods-nerd" når jeg er på sjekkern. det finner de fort nok ut dålig sjekketriks er det også. Hei, vil du være med meg hjem å se på hardisksamlingen min ? Nei lykke til med den as Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg