superdigg Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Har selvfølgelig mistet gummihettene på pluggene til W810i'en min. Noen som vet hvor jeg får kjøpt slike? På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 det er et veldig godt spørsmål. selv fikk jeg tak i de store og de små på euronics. (klarte selfølgelig å miste pakka med alle sammen samme dag. ) er det noen som vet om nettbuttiker eller lignende som selger dem? tok ca. 6-7 måneder før jeg var heldig nok til å dette over de gummiproppene på euronics. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Disse proppene har dessverre en tendens til å falle av - særlig i forbindelse med at man stapper headsettet i lommen o.l. Et tips: Når du har funnet den ideelle proppstørrelsen for deg, så ta en bitteliten dæsj med superlim på 'festet' til øreproppen før du setter den på plass Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Disse proppene har dessverre en tendens til å falle av - særlig i forbindelse med at man stapper headsettet i lommen o.l. Et tips: Når du har funnet den ideelle proppstørrelsen for deg, så ta en bitteliten dæsj med superlim på 'festet' til øreproppen før du setter den på plass 8107261[/snapback] blir ikke proppene ødelagt av det? vil fortsatt ha mulighet til å bytte uten å kverke dem helt. Endret 8. mars 2007 av hernil Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Etter å ha mistet 2 sett på min W800i så limte jeg fast de mest passende gummihettene når jeg byttet til W850i. Funker kjempefint Du må nok sikkert streve litt mer når/hvis man skal ta dem av en gang, og må nok regne med å ødelegge gummihettene da ja. Men til gjengjeld så unngår man å miste dem... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 det tetter ikke igjen der lyden kommer ut da? er jo litt risikabelt. kanskje jeg prøver det en gang, men nå sitter jeg med 1 liten og 2 alt for store. jeg bruker da koss porta pro istedet, selv om jeg savner total isolasjon fra omverdenen. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 det tetter ikke igjen der lyden kommer ut da? 8107633[/snapback] Langt i fra. Dra av proppene og ta en titt. Du tar selvfølgelig ikke lim på hele den 'tuppen' som gummihettene sitter på. Bare bittelitt på siden helt innerst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå