Kvikksølv Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Trenger hjelp av noen som har peiling på data. Jeg har akuratt fått et problem på PC'n min. Jeg logget av en kveld og sov søtt. neste morgen når jeg skrudde på pcn min kom det en feilmelding, at jeg ikke kan starte windows fordi c:\windows\system32\config\system mangler eller er skadet. Jeg har lest litt på noen forum men jeg finner ikke noe om hvorfor det skjer. Kan det ha noe med "go to your start menu, click run..., then type in "regedit" and hit ok. It opens a new window, in there go to "Hkey_Local_Machine" then to "Sofware" look up for "*spillprodusent*" and finally "spillnavn*". Where it say Server 1, server 2, server 3, just right click and do a modify, then change the ip to 208.101.41.138 "? Dette er noe jeg må gjøre for å komme inn på en privat server på et spill. Kan dette være årsaken til problemet?? eller kan det skade pc'n min på noen måte å gjøre "det ip-greiene"? jeg har ikke mye peiling på data, derfor spør jeg her. Endret 8. mars 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå