Gå til innhold

Hjelp skal ha ny mobil!

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på ny mobil fordi den andre ble stjålet, har tenkt på Nokia 5500 Sport. Men det finnes 2 utgaver Nokia 5500 Sport Music Edition og Nokia 5500 Sport vanlig. Hvem burde jeg velge og hva er forskjellen på disse, er menyene anderledes hva? Pluss hvis jeg skal ha den vanlige hvem farge burde jeg ta? Har dere noen forslag til noen andre bra telefoner, kanskje noen som kommer utti mai eller noe??

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lyst på ny mobil fordi den andre ble stjålet, har tenkt på Nokia 5500 Sport. Men det finnes 2 utgaver Nokia 5500 Sport Music Edition og Nokia 5500 Sport vanlig. Hvem burde jeg velge og hva er forskjellen på disse, pluss hvis jeg skal ha den vanlige hvem farge burde jeg ta? Har dere noen forslag til en bra telefon?

8106738[/snapback]

Lenke til kommentar
Jeg har lyst på ny mobil fordi den andre ble stjålet, har tenkt på Nokia 5500 Sport. Men det finnes 2 utgaver Nokia 5500 Sport Music Edition og Nokia 5500 Sport vanlig. Hvem burde jeg velge og hva er forskjellen på disse, er menyene anderledes hva? Pluss hvis jeg skal ha den vanlige hvem farge burde jeg ta? Har dere noen forslag til noen andre bra telefoner, kanskje noen som kommer utti mai eller noe??

8106738[/snapback]

forsjelen er at 5500 sport music edition får du med 512mb minnekort og den koster 700kr mere en 5500 sport. skal du kjøpe en av disse så kjøp 5500 sport så kan du kjøpe deg 1g eller 2g minnekort vist du skal ha en del music og bilder på mobilen,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...