Gå til innhold

Milepæl for Widgets

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Synes de er upraktiske og kun lagd for å ha "noe" mot Firefox. Selv bruker jeg Opera 95% av tiden men Addons til Firefox er veldig praktiske med tanke på at de starter i bakgrunnen på en måte.

8106836[/snapback]

Syntes widgets er mye mer nyttig enn addons til Firefox.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Eneste nyttige Widget jeg har funne er "det periodiske system"- widget'en, men jeg har kanskje ikke lett grundig nok :p

8107034[/snapback]

Jeg bruker kalender, klokke, valutakonverter, kalkulator, Wikipedia widget, vær og noen til.

Lenke til kommentar

Den eneste jeg har prøvd skikkelig, er den til trafikanten.no. Genialt for oss om bor i Oslo :thumbup: (For de som ikke kjenner til den viser den koblet til sanntidssystemet til Sporveiene og viser kommende avganger fra en gitt holdeplass). Får kanskje ta en liten kikk på flere også...

Lenke til kommentar
Eneste jeg savner er en funksjon lik som på mac, hvor ved et enkelt tastetrykk i opera så kommer alle de valgte widget'ene frem som et eget layer over browseren.

8107136[/snapback]

Akkuratt denne savner jeg også, håper den kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Eneste nyttige Widget jeg har funne er "det periodiske system"- widget'en, men jeg har kanskje ikke lett grundig nok :p

8107034[/snapback]

Jeg bruker kalender, klokke, valutakonverter, kalkulator, Wikipedia widget, vær og noen til.

8107045[/snapback]

Jeg liker opera veldig godt, men widgets er bedre egnet i et eget program, eller innebygd i vista (sjokk, horror, tenk at jeg faktisk forsvarere at MS skal overta noe på dette viset :)) Nå er riktignok VIsta-widgetene jeg har sett for lite fleksible og få av de, men det er greiere om man slipper å forholde seg til så mange programmer, burde kanskje vært en widget-standard?

AtW

Lenke til kommentar
Synes de er upraktiske og kun lagd for å ha "noe" mot Firefox. Selv bruker jeg Opera 95% av tiden men Addons til Firefox er veldig praktiske med tanke på at de starter i bakgrunnen på en måte.

8106836[/snapback]

Dette er grunnen til at jeg har byttet til Firefox, men har Opera tilstede for de funksjonene jeg savner. Widgets blir for tungvindt i forhold til løsningene til Firefox, men er alikevel nyttige.

Widgets passer seg bedre som småprogrammer på OS nivå. I OSX fungerer jo det ypperlig, Vista er jo også nevnt.

Lenke til kommentar
ATWindsor Postet i dag, 18:17

(sjokk, horror, tenk at jeg faktisk forsvarere at MS skal overta noe på dette viset )

Det er notert, og kan og vil bli brukt mot deg ved neste anledning! :D

Ellers er jeg ening i at jeg syns det er merkelig at Vista Widget ikke er litt mer fleksible, da jeg syns det hører mer hjemme der enn i nettleseren.

Men hvis det nå har blitt 1000 stk gjennom Opera, bør jeg vel titte litt mer på utvalget for å se hva jeg går glipp av. Har ikke brukt Opera noe særlig på en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...