Ayabara Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Jeg er på utkikk etter en ny bærbar pc til ca 10k, og kunne trengt noen tips fra erfarne fjellfolk. Jeg bruker ikke pcen min til spilling i det hele tatt, men den må ha bra ytelse for avspilling av multimediainnhold. Jeg kjører Ubuntu, og er ikke lei meg hvis jeg slipper å kjøpe windows (kan man få pc'er fra Dell uten windows?) Pcen vil ikke bli flyttet så ofte, så vekt legger jeg ikke vekt på (pun intended) Det jeg krever / ønsker er : 1. >=160 GB harddisk 2. >=15,4" skjerm 3. > 1280*800 skjermoppløsning. Har 1650*1080 på min Inspiron 6000 nå, og er storfornøyd med det (noen som vet hvorfor man kun får 1280*800 på Inspiron 6400?) 4. bra nok grafikkort. 5. stillegående ! (dette er det eneste problemet jeg har med den jeg har nå) 6. >= 1024MB RAM 7. generelt bra med tilkoblingsmuligheter. integrert webcam og bluetooth er ikke nødvendig, men kan tas med som en bonus. Håper noen har noen gode råd til meg :-) Endret 8. mars 2007 av Ayabara Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå