b-real Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: yummy skrev (2002-12-10 15:00):Flere ord lagt til - andre forslag? satan Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Vel, jeg får komme med en test jeg også... Der jeg kommer fra, er uttrykket "klikka ***** (m-o-n-g-o, for ordens skyld)" relativt vanlig. Jeg har tidligere sett i tidligere innlegg at dette m-ordet har blitt erstattet med en masse asterisker, så jeg er spent på hvordan det ser ut nå. Forblir dette ordet uendret, her er mine forslag til alternativ: Downs, tilbakestående, retardert, uintelligent. EDIT: Det ble visst sensurert når jeg skrev det på vanlig måte, men ikke når jeg Bold'er det... [ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-12-11 15:25 ] Lenke til kommentar
mbst Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Jeg synes dette var litt artig, hvertfall denne down-under-saken. Inntil jeg fikk snusen på denne tråden virket det som om " varmere strøk down under " hadde blitt et moteuttrykk over natta, det sto jo både her og der, måtte jo le litt når man kom over slike knakende uttrykk midt i en lang, seriøs post. [ Denne Melding var redigert av: mbst på 2002-12-12 12:24 ] Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hvilket ord ble oversatt til "yrkeskvinne"? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Idiotisk spør du meg. Banning er en del av språket. Nei da, er bare blitt mer og mere av banningen oppgjennom årene. Var ikke så mye bannig da eg var yngre. Og baning en del av språket, hvilket språk er det du tenker på da? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hvilket ord ble oversatt til "yrkeskvinne"? H0RE Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Banning er helt normalt. Hore fan helvete jævel Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Nei da, er bare blitt mer og mere av banningen oppgjennom årene. Var ikke så mye bannig da eg var yngre. Og baning en del av språket, hvilket språk er det du tenker på da? Allminnlig norsk dagligtale; dvs. både de som snakker bokmål, nynorsk eller en eller annen dialekt. Også i skriflig språk blir "banning" stadig oftere brukt som uttrykksform. Banning i "" fordi hva som er banning er noe uklart og endrer seg etter hvert. For alt vi vet sier Ingolf Håkon Teigene---> "Geiteræv, kvar vart det av det innslaget?!" i steden for "Jau, det fekk med altså ikkje.." om 15 år. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 forslag: satan=styggen sjøl jævel=slemming Lenke til kommentar
NuB Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Vet at det sikkert er ment humoristisk, men å oversette H0RE med yrkeskvinne er da langt mer umoralsk enn banning noengang var. Morsomt å se at folk sier det var så mye mindre banning før. Akkurat det har nok folk påstått i tusener av år... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg kan være enig i at den sensureringen her kan være til tider litt morsom, men jeg ber dere: Fjern sensuren av ordet He|vete. Vær så snill. Det går ikke an å diskutere i religion om det stedet dere kaller helvete uten at det blir useriøst. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 men nå er vi hvertfall det som kalles et familievennlig forum. Lenke til kommentar
perry Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Faen i helvete, fuck hore! Helvete satan drittsekk i helvete! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 trodde jeg..men ikke etter å ha lest denne posten Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Men trodde den skulle gjøre om sinnsvakt til noe annet. Kanskje pokker eller fandenivold. Eller "pølsevev". Hvorfor det? "Har dere sett det kortet til xxx? Det er sinnsvakt bra/dårlig" hadde jo da blitt "Har dere sett det kortet til xxx? Det er pølsevev bra/dårlig" Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 f4ens h0mse = faens homse Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 f4ens h0mse = sørens mann som liker menn Kun for å kverulere: Det å være homo, eller homoseksuell, betyr i utgangspunktet at du tiltrekkes av samme kjønn. Det vil si at at en kvinne som vi definerer som lesbisk, også kan være homo, eller homoseksuell om du vil. Derfor blir det litt feil å si "mann som liker menn", da betegnelsen ikke bare omfatter menn. Men som sagt, dette nevnte jeg kun for å kverulere en mandags morgen Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 [Testmode=on] Helvete (h-e-l-v-e-t-e) Hælvete (h-æ-l-v-e-t-e) Fitte (f-i-t-t-e) Pikk (p-i-k-k) Kukk (k-u-k-k) Kuk (k-u-k) Homo (h-o-m-o) Homse (h-o-m-s-e) Hore (h-o-r-e) Rasshøl (r-a-s-s-h-ø-l) [Testmode=off] , og atter Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 hore faen helvete fitte homo jævla jeævel sjeivrunkaneger analsame rompedildo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå