Gå til innhold

Innsending av x360 til rep.

Anbefalte innlegg

Hei, min x360 har fått Rings of death!

Mottok nå fraktlapper fra DHL på døra her.

Hvordan gjør jeg dette, noen med erfaring?

Fikk en konvolutt med 2 printede DHL klistermerker og 5stk kopi av fraktskjema, samt en plastlomme med lim på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk en konvolutt med 2 printede DHL klistermerker og 5stk kopi av fraktskjema, samt en plastlomme med lim på.

8106539[/snapback]

hvorfor ikke bare sendt den tilbake med 1 gang?

det gjorde jeg.......

Lenke til kommentar

8106539[/snapback]

hvorfor ikke bare sendt den tilbake med 1 gang?

det gjorde jeg.......

8106583[/snapback]

Jeg ringte support, fikk beskjed om å vente på fraktlapper i posten før jeg sendte!

Skal jeg legge alle papirer og DHL-lapper i plastlomma?

Endret av Kjellis
Lenke til kommentar
Det var en veldig fyldig og fin FAQ her på forumet som forklarte hva du skulle gjøre, men jeg finner den tydeligvis ikke nå. Fulgte det ikke med noen anvisninger e.l.?

De fleste av oss slapp å gjøre dette selv, siden DHL bare hentet burken med en gang.

8106614[/snapback]

Arghh, DHL gubben bare ga meg konvolutten og dro igjen! :dontgetit:

(Tok meg forresten 9 dager å få disse fraktlappene).

Ingen anvisninger beskrevet i dokumentene.

Endret av Kjellis
Lenke til kommentar

Med boksen jeg fikk fra DHL så fulgte det med:

- 5 kopier av faktura/fraktbrev for den tomme esken. Disse beholdt jeg.

- 5 kopier av faktura/fraktbrev for og sende esken m/xbox til tyskland. Disse la jeg i pakkseddel lommen (plastlommen med lim ja) og limte den fast utenpå esken.

- 1 av klistremerkene som fulgte med festet jeg utenpå esken, det andre ville sjåføren som hentet esken ha.

Og send KUN x-box'en: ikke strømforsyning, harddisk eller kontroller (selv om med min så fulgte det med en mongo anvisning som viste at ALT skulle pakkes ned)

Lenke til kommentar
Med boksen jeg fikk fra DHL så fulgte det med:

- 5 kopier av faktura/fraktbrev for den tomme esken. Disse beholdt jeg.

- 5 kopier av faktura/fraktbrev for og sende esken m/xbox til tyskland. Disse la jeg i pakkseddel lommen (plastlommen med lim ja) og limte den fast utenpå esken.

- 1 av klistremerkene som fulgte med festet jeg utenpå esken, det andre ville sjåføren som hentet esken ha.

Og send KUN x-box'en: ikke strømforsyning, harddisk eller kontroller (selv om med min så fulgte det med en mongo anvisning som viste at ALT skulle pakkes ned)

8107910[/snapback]

Takk for instruksen :thumbup:

Lenke til kommentar

Ikke noe problem. Kommer til og bli mester i dette etter hvert. Måtte sende inn den første jeg kjøpte (hang seg opp), og kjøpte da samtidig en ny en for og slippe gå uten 360. Den nye jeg kjøpte må også ned til tyskland (rapporterer "disc dirty" med jevne mellomrom) + den jeg fikk tilbake fra tyskland må nå også til reperasjon (dvd skuffen lukker seg ikke selv + power knappen er litt iffy....)

Konge kvalitet fra microsoft.

Lenke til kommentar

Min Røyk i september, og jeg ringte support og de sa de sendte likkiste, men ingenting kom, så jeg ringte hver 4 dag i 3 uker før jeg dro på elkjøp og banket det inn i skallen på dem så de sendte den, så fikk jeg den i rommjula, men den var ikke særlig glad i å leve da heller(spilte vel i 6t før den røyk), så jeg ga faen og kjøpte meg en wii, så sendte jeg 360 til rep for noen uker siden. Så nå på tirsdag fikk jeg likkista fra DHL, bare 6 mnd for seint.

Siden jeg har en tom eske som er gratis å sende skal jeg Fylle den med sand og sende den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...