Eirik89flo Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Vi er tre stykker som skal reise til golden sands 22 juni og lurer på hvordan det er der med tanke på uteliv, mat, vaksine og priser.... er det noen som har vært der som kan gi oss noen tips? vi vil vite mest mulig om plassen. Er det noen andre som skal til golden sands 22 juni? Lenke til kommentar
Eirik89flo Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 hadde vært fint om noen kunne slenge inn et par bilder fra sine opphold i golden sands Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 hadde vært fint om noen kunne slenge inn et par bilder fra sine opphold i golden sands 8106779[/snapback] Jeg fikk noen gode tips og synspunkter her Lenke til kommentar
Eirik89flo Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 hadde vært fint om noen kunne slenge inn et par bilder fra sine opphold i golden sands 8106779[/snapback] Jeg fikk noen gode tips og synspunkter her 8107173[/snapback] jeg har sett der, men det hjelpet meg ikke så mye. derfor laget jeg en ny tråd og håper at det blir bare pratet om golden sands her Lenke til kommentar
Eirik89flo Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 er det ingen som vil dele sin kunnskap om golden sands med meg? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Vel, har du grunnvaksiner trenger du ingenting... selv om hepatitt A og B ikke er til å avslå (disse er jo anbefalt å ta uansett hvor du drar, men hvor nyttig disse er i 2007 kan du spør deg selv om) Hmm, vi hadde mat på hotellet (var der forrige sommer), og i hvert fall der var nivået høyt på alle mulige måter (bra rengjøring, veldig hyggelige ansatte osv). Stranden var fantastisk og der var det enkle "buer" hvor du kan kjøpe litt fastfood som lunsj e.l. For å finne restauranter måtte du opp i sidegatene til stranden (ergo: nesten PÅ stranden, ikke langt å gå). Men nivået der kan jeg ikke si noe om desverre For en nordmann er det billig der (dog ikke så billig som mange skal ha det til). Du får 2-3 par skopar for ett par her i Norge f.eks. Veldig bra uteliv Alt i alt er Bulgaria veldig til å anbefale, dra litt rundt og se! Må få nevne at jeg ble veldig syk der låg nede med diare i 1 1/2 etter at jeg kom hjem ga seg dagen jeg skulle og få drypp på sykehuset Men så har jeg en veldig til mage, som lett blir syk så for "vanlige" folk blir nok ikke dette noe problem Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Vel, 2,- halvliteren Men, dere må reise inn til byen. Alt er mye billigere der, tror vi betalte ca 35,- for 4 pizza, 4 øl og 2 cola Endret 15. mars 2007 av Superdan Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Men, dere må reise inn til byen.Er det Varna du mener med byen? Endret 25. mars 2007 av Joddleif Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Det var nok Varna jeg mente ja husket ikke hva namnet var da jeg skreiv, men når du sa det ... Så husker jeg Der er det veldig billig, husker vi betalte rundt 40,- for 4 stk pizza, 4 øl og 4 cola hehe Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det var nok Varna jeg mente ja husket ikke hva namnet var da jeg skreiv, men når du sa det ... Så husker jeg Hvordan reiser man enklest fra Goldens Sands til Varna da? Buss? Skal dit selv i juli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå