walestr Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Hei Har instalert software på ny WIN2k...og den sier at NTLDR Mangler?? Vil ikke starter uten at winCD er i spilleren....da kan denne tas ut....finner NTLDR (med win ikon) på CD ...men hvor skal dsen liggE.. Eller hvordan får jeg fixet dette?? Roger [ Denne Melding var redigert av: walestr på 2001-12-22 13:23 ] Lenke til kommentar
SR1Data Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 NTLDR skal ligge på "rota" altså C:/ SR1Data.KonsulentTjenester. Lenke til kommentar
walestr Skrevet 22. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2001 Hei Det prøvde jeg å gjøre...kopierte direkte fra CD'n men det ble feil. min software diskvar ikke c...kanskje det ble feil av den grunn... prøver å instaler e på ny nå, men det er noe som ikke stemmer....får feilmelding under kopiering av filer.... Roger Lenke til kommentar
HOI Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Da du legger inn Win2K bør du formatere patisjonen denne skal ligge på. Da vil du få enren installasjon. For å gjøre dett sletter du partisjonen, og opretter den på nytt. Tror ting vil funke etter dette. 8GB er en bra partisjonsstørrelse for W2K og XP Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Altså tjah når jeg installer win2k så formaterer jeg partisjonen det skal ligge på og har den på en 5GB størresle og installer alt av SW der..så har jeg games & stuph på den andre :smile: Lenke til kommentar
walestr Skrevet 23. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2001 Hei Fixa problemet....kjører raid...med ekstra disker på IDE kontrolerene. Tok ut disse ..instalerte på ny...ALT BRA!! Altså dette systemet mitt er ikke slik at det kan kljøres raid med ekstra disker...da blir ikke raiddiskene "C" og problemet starter...prøvde og å forandre diskbokstavene etter oppstart , men fikk ikke satt dem til "C" ...og måtte reinstalere. GOD JUL Roger [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå