Gå til innhold

NTLDR ???mangler --haster!!

Anbefalte innlegg

Hei

Har instalert software på ny WIN2k...og den sier at NTLDR Mangler?? Vil ikke starter uten at winCD er i spilleren....da kan denne tas ut....finner NTLDR (med win ikon) på CD ...men hvor skal dsen liggE..

Eller hvordan får jeg fixet dette??

Roger

[ Denne Melding var redigert av: walestr på 2001-12-22 13:23 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Det prøvde jeg å gjøre...kopierte direkte fra CD'n men det ble feil. min software diskvar ikke c...kanskje det ble feil av den grunn...

prøver å instaler e på ny nå, men det er noe som ikke stemmer....får feilmelding under kopiering av filer....

Roger

Lenke til kommentar

Da du legger inn Win2K bør du formatere patisjonen denne skal ligge på. Da vil du få enren installasjon. For å gjøre dett sletter du partisjonen, og opretter den på nytt. Tror ting vil funke etter dette. 8GB er en bra partisjonsstørrelse for W2K og XP

Lenke til kommentar

Hei

Fixa problemet....kjører raid...med ekstra disker på IDE kontrolerene. Tok ut disse ..instalerte på ny...ALT BRA!!

Altså dette systemet mitt er ikke slik at det kan kljøres raid med ekstra disker...da blir ikke raiddiskene "C" og problemet starter...prøvde og å forandre diskbokstavene etter oppstart , men fikk ikke satt dem til "C" ...og måtte reinstalere.

GOD JUL

Roger

[email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...