Rob3rt Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hei I området jeg befinner meg har jeg et trådløst nett, dette kobler jeg til på min bærbare maskin og fungerer fint. Har lov å koble meg på dette nettet. Det jeg lurer på, hvordan kan man "hente ned" et trådløst nett og få det ut på en bordswitch? Slik at man kan koble i maskiner som ikke har trådløst nettverkskort? Finnes det noen trådløse routere som har denne funksjonen? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) kjøp et billig aksesspunkt og sett det opp som repeater.... da bruker du kabel utgangen som en vanlig router, bare at du får nett trådløst.. Edit: dette bruker jeg, har en link fra meg og til naboen her! Endret 8. mars 2007 av hiper Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 da vil jeg kunne ta kabel fra repeateren og inn på en switch? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 da vil jeg kunne ta kabel fra repeateren og inn på en switch? 8106557[/snapback] ja det kan du Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Går dette ikke an å gjøre med en Linksys WRT54GL ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå