Bruker-93156 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Trådstarter: hei! jeg har et stort problem: sæden min er gul nesten orange hva skal jeg gjøre? Svarer nr 1: SPIS DEN, OG NÅR DU DRITER DEN UT, SÅ SPISER DU DRITEN DIN! moderator etter å ha slettet posten til svarer nr 1: Misbruk av gjestefunksjonen. Vi kan faktisk ip-sjekke her og å svare seg selv med idioti er ikke det smarteste. Altså Trådstarter og svarer nr 1 er samme person/samme ip bruker :!: Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 nja... kunne jo feks. vært på en skole da... Lenke til kommentar
notalive Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Huff, synes det blir litt mye tull av og til ... Aner meg at noen kjedet seg Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 nja... kunne jo feks. vært på en skole da... 8106282[/snapback] hmm..jo tenkte ikke på det...rett tid og nå... mistet humoren nå.... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 jeg regner med at du prøver å huske første svaret selv? men du husker den feil Den var vel mere noe som det her: SPIS SÆDEN DIN, OG SPY DEN OPP IGJEN. OGSÅ SPISER DU OPP BÆSJEN DIN! OGSÅ SLEIKER DU OPP SÆDEN DIN IGJEN var noe ala dette etter det jeg husker Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 jeg regner med at du prøver å huske første svaret selv? men du husker den feil Den var vel mere noe som det her: SPIS SÆDEN DIN, OG SPY DEN OPP IGJEN. OGSÅ SPISER DU OPP BÆSJEN DIN! OGSÅ SLEIKER DU OPP SÆDEN DIN IGJEN var noe ala dette etter det jeg husker 8106306[/snapback] Hehe, ja...ble fjernet før jeg hadde copy'an, så ble det jeg husket. Hadde bare skumlest utropet hans, før jeg lukket vindue for å riste på huet.... Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 HAN VAR KANSKJE SCHIZOFREN DA!! :/ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Genialt :!: Noen har veldig lite å gjøre iallefall Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Unødveldig å kommentere dette folkens. Greit nok at du syns det var artig men moderatoravgjørelser er ikke noe som skal holdes ut på denne måten. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg