thehook2 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Hei Vurderer å kjøpe nytt kabinett til sommeren, da det jeg ønker et som er litt større. Eller iallefall et som har en bedre løsning med ledninger enn det jeg har i dag. (Aspire X-Navigator). Er det noen som har noen forslag? Alle forslag tas med takk. "Krav" - God løsning for ledninger - Vindu på siden - Støtte for 6 eller flere harddisker, jo flere jo bedre - God kjøling - Lagt til rette for 120 mm kjøling (ingen planer om vannkjøling) - 4 eller flere 5x25 (da planer om Aerocool Gatewatch) - Sølv, da har dvd-front i sølv Har sett litt på noen, hovedsakelig thermaltake. De jeg har sett på er Thermaltake Armor og Kandalf Thermaltake Mozart Problemet med armor og kandalf er at etter det jeg kan se så er det dårlig løsning for ledninger, da det fort blir det inni et kabinett. Kjekt om det kan "gjemmes" bak harddisker ol... Vet ikke helt hvordan mozart er der, men sikkert noe bedre. Problemet der er at den er veldig høy, så vet ikke om det er plass til den. Har også vært innom CM Stacker og andre diverse Lian Li kabinett. Sikkert bra dem og er stilrene, men faller ikke helt i smak da liker mer med vinuer ol, pussig nok. Dessuten koster jo Lian Li noget mer. Lian Li Cube Case virker jo imidlertid bra, til tross for prisen. Har også forstått at kan kjøpe dør med vindu til den.? Problem er at den er i svart, noe som vet om er å få tak i i sølv? Er det noen som vet om flere som kan være aktuelle? Helst under de kriterier over så langt det måtte la seg gjøre. Men som sagt, alt tas mot med takk. Endret 8. mars 2007 av thehook2 Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg har Armor nå og det er sinnsykt digg... skal ned i kjellern som server nå, men er så glad for at jeg kjøpte det gode muligheter for å skjule kabler hvis du tenker godt om hvor du skal legge dem, også er det masser av plass Lenke til kommentar
thehook2 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg har Armor nå og det er sinnsykt digg... skal ned i kjellern som server nå, men er så glad for at jeg kjøpte det gode muligheter for å skjule kabler hvis du tenker godt om hvor du skal legge dem, også er det masser av plass 8106320[/snapback] Hvordan er armor når det gjelder støy, stillegående? Får du plass til 2 st 3x 5x25" til 3-4x 3x5", og fortsatt ha 4 ledige 5x25" plasser? Så ut på bilde som om det var en plate som forhindret dette? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Kabinetter pleier være helt musestille de... Kommer jo mer an på viftene du putter inn i dem etter hvert. Kan anbefale CM Stacker 830 forresten. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 http://www.thermaltake.com/product/Chassis...x/ve1000swa.asp Dette har jeg planer om å kjøpe meg selv da. Der har du plass til det du trenger av hdd og sånt. Oxo praktisk at du kan ha 2 "pc'r" i dette kabinettet. Det er fint å se på. God plass. Fåes på komplett til rett under 2000,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå