Gå til innhold

GDC - Cryengine 2 Tech demo (Crysis)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å ja det stemmer, spelet var jo faktisk primært DX9 med eindel DX10 funksjonalitet. Men eg trur nok det er lurt å vente og heller sjå kva forskjellen blir mellom PC og konsoller først. Eller var det eit heilt anna spel som skulle koma på konsoller?

8136974[/snapback]

 

Jeg temmelig glad for at det kun er utviklet til en plattform. Når spill er utviklet til flere bærer de som oftest preg av det. Etter min mening i en negativ faktor.

Lenke til kommentar
Det var vell sånn til forrige generasjonskonsoller, men dagens er fullt opp på høyde med ein PC. Bortsett frå litt mindre minne. Nå er jo Crysis spessielt vakkert, men det er faktisk sånn grafikk eg forventer skal bli vanleg på Xbox360 og PS3 opp igjennom årene.

8139485[/snapback]

 

Jeg tenker ikke bare på grafikk, men også layout og funksjonalitet.

Lenke til kommentar

Skulle akkurat til å lete etter euphoria engine videoen, før jeg så den var postet =P

var litt skuffende å se at enkelte hus forsatt har syltynne vegger, og at stålplatene i disse husene ikke bøyer/brekker....

(scource anyone?)

spoil meh!.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Det er ikke bekreftet at Crysis kommer til konsoll. Men kanskje med tiden.

8137358[/snapback]

 

"det ryktes om en ps3 og en xb360 versjon av crysis, men dette er noe crytek benekter da gamereactor (bladet jeg leser dette i...) stiller spørsmålet. "vi fokuserer kun på pc markedet nå" sier spillets produsent Cevat Yerli."

 

stod i et gratis blad jeg plukket med meg på elkjøp. kanskje jeg skal skanne hele artikkelen, er vell5-6 sider, meget interessant lesing.

 

spillet kommer (eller er annonsert å komme) i september.

*glede seg*

Lenke til kommentar
Ny video; Level Editor Demonstration  :)

8144664[/snapback]

 

Testet editoren til Far Cry? Samme selskapet som laget den også ;)

 

Mye moro der også!

8154362[/snapback]

 

sinnsykt enkel å bra den ja, bare synd far cry ikke slo helt ann på mp biten. kan lage geniale customs med cryengine, for det var vell det den het

 

er kommet to editor videoer btw om det ikke er nevnt tidligere

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Noen som vet om det kommer monstre i Crysis slik som det gjorde i Far Cry? Syntes det ødela spillopplevelsen litt.

 

:hmm:

8154457[/snapback]

Bare noen aliens i hutt og gevær. :p

Lenke til kommentar

ang maskinkrav:

(sakset fra gamereactor)

 

Cevat Yerli hos tyske Crytek, selskapet bak Farcry og det kommende, superlekre Crysis har nå uttalt seg om hvordan spillet kommer til å fungere på PC'er som ikke har Windows Vista, DirectX10 og et flunkende nytt 8800 GTX-kort. Ifølge Yerli kommer Crysis til å fungere på PC'er som er to til tre år gamle, men at man ikke skal stirre seg blind på skjermisene som er blitt sluppet. Skjermisene viser spillet fra sin beste side med massevis av effekter fra DirectX 10, mens Crysis kommer også til å se bra ut på eldre PC'er, men man skal ikke forvente seg samme resultat som på en splitter ny PC med det beste innen prosessor, minne og grafikkort.

 

sakset fra gamereactor: kan sees hær

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...