Blåbær Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) http://www.ipea.no/ Ser ut til at de gjør det veldig godt på teletilsynet sine sider nå. Edit: Så bare ut at bare 1 av abbonentene kostet så mye. Beklager lesefeil, men de andre koster 100kr. http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=168981 Endret 8. mars 2007 av Rakib Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Damn, de hopper jo opp som paddehatter disse småoperatørene. Hvor lenge varer den her tro. Og hvor lang tid tar det før de sutrer om at telenor er for store? Lenke til kommentar
Dr Gork Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Damn, de hopper jo opp som paddehatter disse småoperatørene. Hvor lenge varer den her tro. Og hvor lang tid tar det før de sutrer om at telenor er for store? 8106202[/snapback] Én tier på at den er borte før sommeren. Lenke til kommentar
haien2007 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 ringte selskapet igår for å sjekke litt nærmere hvem det er som lå bak , og det viste seg at det var tidligere chess ledere som driver selskapet ,så tror nok de vet hva det går i .. Lenke til kommentar
Skevz Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 ringte selskapet igår for å sjekke litt nærmere hvem det er som lå bak , og det viste seg at det var tidligere chess ledere som driver selskapet ,så tror nok de vet hva det går i .. 8113018[/snapback] Det kan jeg bekrefte at det er sant:-) Og nå som de har fått mobiltelefoner på siden deres også så gikk jeg fra 99% til 100% fornøyd... Syntes det er utrolig gøy å være kunde hos ipea fra starten av og når jeg kan følge med utvinklingen deres hele veien... Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Én tier på at den er borte før sommeren. 8106554[/snapback] Du har å betale en tier. Gi den til en tigger neste gang han eller hun spør om penger, for jeg har så jeg klarer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå