Gå til innhold

Bæreveske til Canon EOS 350D - Hvilken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.lowepro.com/Products/Toploading..._Zoom_Mini.aspx - men den er kun i sort. Ser mye bedre ut i sort enn i rødt, spør du meg :)

8114618[/snapback]

Fullstendig enig med Darkness i det. Jeg har sett storebroren fysisk i blått og grønt, men de solgte så dårlig at vi der jeg jobber nå kun tar inn sort. De som vil ha fargesprakende vesker som sier at "her er vi" går vel kanskje for Crumpler?

Lenke til kommentar
Er bare det at man får en Lowepro TLZ-mini til under den prisen. Og Lowepro er kjent for bedre kvalitet enn Hama. Får ikke lov til å linke til det stedet jeg vet selger TLZ-mini til den prisen, men den finnes nå ihvertfall.

 

TLZ-mini rommer akkurat en 350D med 18-55 i hovedrommet. Kamera og objektiv behøver ikke å skilles. Så har du litt ekstra plass til f.eks batteri og minnekort et annet sted om jeg ikke husker helt feil. Er ikke mye større enn det den må være for at du skal få med 350D+18-55.

8113307[/snapback]

 

Jeg har denne bagen, og er storfornøyd. Rommer ikke bare 18-55-objektivet, men jeg får også 18-200mm, eller 10-20mm'ern nedi uten problem. Bruker lomma på fremsiden til å ha 50mm i.

Solid og grei. Kan anbefale denne

Endret av Bjorhus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...