Gå til innhold

Bæreveske til Canon EOS 350D - Hvilken?


Anbefalte innlegg

Jeg går og venter på å få et Canon EOS 350D i posten med standard 18-55-linse. Kommer ikke til å kjøpe ekstra linse med det første, da økonomien ikke tillater dette. Det jeg derimot trenger ganske snart, er en bæreveske. Jeg har tittet litt rundt og sett mye stygt, og mye dyrt.

 

Hvilken bæreveske anbefaler dere? Jeg vil helst ha en som ikke er for stor (jeg er liten og søt, og trenger derfor en bæreveske som ikke er større enn meg selv). Vil helst ikke betale for mye heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg går og venter på å få et Canon EOS 350D i posten med standard 18-55-linse. Kommer ikke til å kjøpe ekstra linse med det første, da økonomien ikke tillater dette. Det jeg derimot trenger ganske snart, er en bæreveske. Jeg har tittet litt rundt og sett mye stygt, og mye dyrt.

 

Hvilken bæreveske anbefaler dere? Jeg vil helst ha en som ikke er for stor (jeg er liten og søt, og trenger derfor en bæreveske som ikke er større enn meg selv). Vil helst ikke betale for mye heller.

8106137[/snapback]

 

 

Hva med denne de selger på Elkjop.no ?

Lenke til kommentar
omg for en forvirrende hjemmeside... Gud den likte jeg ikke.

8110368[/snapback]

Hehe, det var litt ironi over det ja, hehe. Særlig den bamsen ble litt mye, var en gris forrige uke dog, og den var en anelse verre.

Men bagene er geniale altså, så ingen ting å lure på der.

Lenke til kommentar
Bagene er fine ja, men hvis folk ikke orker å browse sida deres for å se dem, hjelper det ikke på salget akkurat :)

8110423[/snapback]

Sant sant, hehe.

Her er i alle fall norske siden, ikke så voldsom. Jeg er kjempe fornøyd med min bag, derfor jeg anbefaler den så sterkt, så at det kunne virke som litt sterk reklame for Crumpler, men var ikke hensikten, mener bare det er et godt valg.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke så særlig flink til å finne meg fram. Går det an å bestille bag'er fra nettsiden? Eller må jeg i butikk?

8110626[/snapback]

Tenker du på Crumpler?

I så fall, så har jeg ikke peil, kjøpte min på Ebay så klart.

Men ta en titt på FotoVideo de fører Crumpler veit jeg.

Lykke til.

Endret av Cooj
Lenke til kommentar
Jeg er ikke så særlig flink til å finne meg fram. Går det an å bestille bag'er fra nettsiden? Eller må jeg i butikk?

8110626[/snapback]

Tenker du på Crumpler?

I så fall, så har jeg ikke peil, kjøpte min på Ebay så klart.

Men ta en titt på FotoVideo de fører Crumpler veit jeg.

Lykke til.

8110668[/snapback]

 

takk, stikker innom ebay også. Det er vel 1200-2000,- disse ryggsekkene koster?

Lenke til kommentar
Jeg er ikke så særlig flink til å finne meg fram. Går det an å bestille bag'er fra nettsiden? Eller må jeg i butikk?

8110626[/snapback]

Tenker du på Crumpler?

I så fall, så har jeg ikke peil, kjøpte min på Ebay så klart.

Men ta en titt på FotoVideo de fører Crumpler veit jeg.

Lykke til.

8110668[/snapback]

 

takk, stikker innom ebay også. Det er vel 1200-2000,- disse ryggsekkene koster?

8110707[/snapback]

Det varierer veldig. Har ikke så mye peil på prisen på sekker, men det hørtes litt dyrt ut. Jeg kjøpte min brukt til en billig penge, men det var litt mer gambling.

Lenke til kommentar
Er bare det at man får en Lowepro TLZ-mini til under den prisen. Og Lowepro er kjent for bedre kvalitet enn Hama. Får ikke lov til å linke til det stedet jeg vet selger TLZ-mini til den prisen, men den finnes nå ihvertfall.

 

TLZ-mini rommer akkurat en 350D med 18-55 i hovedrommet. Kamera og objektiv behøver ikke å skilles. Så har du litt ekstra plass til f.eks batteri og minnekort et annet sted om jeg ikke husker helt feil. Er ikke mye større enn det den må være for at du skal få med 350D+18-55.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...