Khaya Ivorensis Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Jeg fikk i dag ett ThermalTake Max4 eksternt kabinett og en Hitachi 320GB DeskStar SATA 16MB i posten. Jeg skrudde skiten sammen, og plugga ledninga i pc'en. Problemet er bare, at harddisken ikke dukker opp i "Min Datamaskin". Den dukker opp under enhetsbehandling som "Hitachi USB Device", men det hjelper jo lite . Noen som vet hva som kan være galt? -Erlend Endret 8. mars 2007 av Erlend_G Lenke til kommentar
abrj Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hvilket OS har du? Du må kanskje formatere disken først. Hvis du bruker XP/2000: Gå inn via Kontrolpanel --> Administrative Verktøy --> Datamaskinbehandling og se om du finer disken under Lagringsplass. Kan hende at den prøver seg til å sette seg selv som C: eller noe og at du må endre bokstav på den, eller at du må formatere den fra Datamaskinbehandling/Lagringsplass. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Oh, sorry... jeg hadde jo glemt å formatere disken IQ er en fin bil! Lenke til kommentar
Rune S. Olsen Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 har akkurat samme HD men jeg får ikke til å formatere disken! Dette er sikkert et tema som er OFTE gjentatt men jeg spør likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå