FranzJosef Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Finnes det? Et utenlandsk eller noe slikt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 he he he ja absolutt! anythingbutipod.com er største forumet, så har du forum for egne merker, eks jeg har en iaudio spiller og en sansa spiller, så jeg er på iaudiophilo.com og thesansa.com sine forum. headfi.com er for hodetelefoner. må bare si det, det forumet her er veldig noobete, ingen reell diskusjon vanligvis. halve norge løper rundt med ipod og portapro Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 he he he ja absolutt! anythingbutipod.com er største forumet, så har du forum for egne merker, eks jeg har en iaudio spiller og en sansa spiller, så jeg er på iaudiophilo.com og thesansa.com sine forum. headfi.com er for hodetelefoner. må bare si det, det forumet her er veldig noobete, ingen reell diskusjon vanligvis. halve norge løper rundt med ipod og portapro 8106092[/snapback] Finnes det et for creative? å hva er sida? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) www.epizenter.net Dessuten har Creative.com et eget diskusjonsforum. Husk at det er ment for snakk mellom brukere, ikke masing på Creative selv. Endret 8. mars 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå