int20h Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 VMware har oppgradert Fusion, som er en konkurrent til Parallels på Apples Mac. Les mer Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Fusion er altså et konkurrerende produkt til Parallels som utvikles av Apple?? Er Parallels fra apple?? Er det noe nytt? Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Fusion er altså et konkurrerende produkt til Parallels som utvikles av Apple, men er fortsatt på betastadiet. ´Parallels Desktop for Mac´ utvikles av Paralells, ikke Apple. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Vi beklager den stygge feilen! Parallels Desktop utvikles naturligvis av Parallels. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Programpakken gjør at man enkelt kan flytte tekst eller bilder mellom Windows og Mac bare ved å dra inneholdet fra det ene vinduet til det andre. Noen som vet om det blir mulig i VMware i GNU/Linux også? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Kult. Men venter fortsatt (forgjeves?) på å kunne kjøre OSX på toppen av win/linux i wmvare Lenke til kommentar
G Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Blir dette ett produkt tilsvarende VMware for Linux og WMware for Windows? Slik ville jeg kanskje tolke artikkelen ihvertfall. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Kult. Men venter fortsatt (forgjeves?) på å kunne kjøre OSX på toppen av win/linux i wmvare 8106521[/snapback] Vel det vil nok komme, men neppe i på den måten du tenker på. Altså kjøre OSX på toppen av win/linux på en generic PC. Dette er grunnet apple har en HW OS lås (selv om det finnes en del som har brutt den) så jeg ser ikke en hindring å kjøre OSX på toppen av win/linux på en mac, skal gå ganske lett å omskrive dagens wmvare for å gjøre det. Men jeg tviler på det er det du er ute etter, men er så langt jeg kan forstå den eneste lovige måten å gjøre det på. btw til redaksjonen kanskje dere burde kutte ned på antall mac artikkler. Dere skriver jo nesten hele tiden noe feil i de ( og da mener jeg ikke skrive feil, dere har jo ikke peil på det dere skriver om) for å forbedre kilde infoen. Men det er bare mine meninger Lenke til kommentar
saivert Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Enig. Hardware.no er ikke det typiske nettstedet for Mac-nytt uansett. Tror de fleste som er her inne bruker PC og Windows/Linux. Mac-brukere er sære personer som ikke er så opptatt av ting du finner her og de koser seg heller på mac1.no eller insanelymac.org. Og nei, det er ikke sarkastisk ment en gang. Beklager om jeg såret noen, det var ikke meningen (det er ytringsfrihet i landet?). Dessuten bør du ha god peil på Mac ja. Selv om det tilsynelatende virker likt som andre datamaskiner så er det faktisk ikke det. Det har jeg erfart selv etter å ha testkjørt Mac OS X en stund. Du tror også du har Linux siden Mac OS X bygger på BSD (kalt Darwin av Apple), men igjen det er ikke det. Apple vil aldrig gi fra seg sitt operativsystem. Det er kun til bruk i deres egne maskiner. Dette er hele poenget med Mac. Mac er en integrert løsning og ikke noe byggesett slik som PC er. SKal man skille OS og maskinvare slik blir det bare feil. Dette kan jeg si fordi jeg er en av de kjeltringene som har installert en modifisert utgave av Mac OS X på en vanlig PC (nForce 4 basert hovedkort med AMD cpu). Dette fungerer veldig bra så lenge du bare forholder deg til få programmer som er kjent for å virke i et slikt uvanlig oppsett, men du kan ikke forvente at alt fungerer smertefritt uavhengig av hva slags maskinvare du sitter med. Selvsagt vil enkelte sjeler si at Apple og andre bare kan lage drivere som passer, men det vil bli for mye jobb og vansklig siden Apple er imot dette. Apple bestemmer selv over sitt eget OS. De leverer en pakke og vi som kunder må da akkseptere de vilkårene som ligger til grunn. Er vi ikke fornøyde så kan vi bare velge noe annet. Endret 9. mars 2007 av saivert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå