knutigro Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Hei, orker ikke å gå i detaljer men jeg har i allefall dumma meg ut ganske kraftig. Jeg mislykkes med å installere windows og jeg har alle filene mine på c: Vil gjerne hente ut filene mine för jeg formaterer om, repartisjonerer og installerer alt på nytt men jeg kommer ikke inn i maskinen. Ikke helt sant, for jeg har også en linuxpartisjon og denne kan jeg starte med, men jeg får ikke permisjone til å fungere for min eksterne harddisk som jeg vil legge backupen på. Finnes det et gratis startupprogram (i stil med dos kanskje) som jeg kan laste ned, brenne på CD og så komme inn på dataen? Har forsökt Windows Recovery Console men her fungere ikke *.* kommandoen og jeg må derfor sitte å kopiere en fil av gangen.... Kanskje en Live-CD dos versjon ...? Eller en Disk-recovery backup som kan kjöres på Live-CD....? Nb! Jeg har en ekstern harddisk som jeg skal legge dataene på. Jeg har også fundert på å åpne maskinen å forsöke sette harddisken i en annen maskin, men ettersom det er en bärbar er jeg ikke så sugen på å begynne å skru... mvh knut Endret 8. mars 2007 av knutigro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå