Kasu Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Er det noen her som vet hva slags type signaler (?EM-stråling?) som overfører lyden mellom høyttalerne og dekoderen? Endret 8. mars 2007 av Sir Eatsalot Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Er det noen her som vet hva slags type signaler (?EM-stråling?) som overfører lyden mellom høyttalerne og dekoderen? 8105334[/snapback] Gamma , hehe neida. Tror det er vanlige radiobølger som ikke er skadelige om det var det du lurte på. Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Ok ... var det jeg regnet med. Var bare den paranoide faren til en eller annen kamerat av meg, som skulle kjøpe settet som mente at denne trådløse overføringen var på linje med mobilstråling. Dette var skumle greier og det kunne etter et par år vise seg å ha livstruende konsekvenser. Litt morsomt å høre på egentlig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hehe, korleis skal han unngå radiobølger i dag? Det går bølger over alt, om du har eit anlegg med trådlaust bakhøgtalere eller ei trur eg ikkje betyr stort. Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Det var det jeg sa til kameraten min at han skulle fortelle faren sin også Faren må enten være paranoid eller stokk dum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå