A!1 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Du kødder eller er student uten arbeidserfaring innen IT, ikke sant?8144092[/snapback] Jeg kødder ikke, men kom med et forslag som du er i din fulle rett til å ignorere hvis du vil. Endret 13. mars 2007 av HavarN Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Du henviser til …..til a cost analysis fra noen i New Zeeland.Greit det og alle analysis må i det minste leses. Jeg vurderer den analysis som an” psyko” analysis med utgangs punkt til at vedkommende velger fragmenter fra et system og prøver å skremme meg som en betalende forbruker. Du må gjerne si det er en "psyko" analyse. Han som har skrevet den kaller seg tross alt "Professional Paranoid". Såklart er artikkelen kun "fragmenter" av systemet,- han plukker jo ut de interessante delene. Det er en naturlig del av å skrive. Jeg velger å bruke fragmenter og....slik at du kan se effekten av det. Uten å gå i mange detalj, synes da at det er trist at vedkommende i det hele nevner: 1)---han har ikke installert Vista------svært alvorlig 2)---han henviser til rykter fra en novise bruker vedrørende ….mfpmp.exe files, som kommer ut fra intet når du åpner WMP, spekulerer på det til tross bekreftelser fra MS, og ikke minst----han spør om bekreftelse fra andre om det er tilfelle.! (har du gitt tilbakemeldning om det til han mFafa?) finner du ikke noe mfpmp files? Jeg ser poenget ditt, når man tar ting ut av sammenheng kan man sette det i dårlig lys... Brukererfaring med Vista har lite med det han skriver å gjøre,- fornuften derimot.. Jeg ser forøvrig ikke helt sammenhengen mellom det du drar ut av artikkelen, og det du han har dratt ut av Vista. Du mener altså han måtte tatt med alle mindre negative sider av Vista for å ikke svartmale det hele? Det er "urettferdig" for Microsoft at noen belyser baksidene ved Vista? Forklar.. Det har nok gått litt fort i svingene hos deg når du påstår han har fått bekreftelse fra Microsoft. Det han spekulerer i er om Windows Vista content protection vil blande seg inn i IKKE-premium materiale. Som du skjønner har jeg selvfølgelig ikke gitt tilbakemelding ettersom jeg verken har eller har tenkt til å kjøpe Vista. 3)som en spiker på kista-----han snakker om alt vedrørende rettigheter som en slags forbannelse----samtidig som han henviser til følgende: .... Fra punkt 3) og utover surret du deg lenger og lenger vekk fra saken. Endret 13. mars 2007 av mFaFa Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Du kødder eller er student uten arbeidserfaring innen IT, ikke sant?8144092[/snapback] Jeg kødder ikke, men kom med et forslag som du er i din fulle rett til å ignorere hvis du vil. 8145520[/snapback] Tror ikke det først og fremst er meg det henger på. Prøv å få sykepleiere og bioingeniører eller hvem som helst egentlig til å gå med på å legge inn Linux eller hva som helst av jobbrelatert programmvare sånn at de uten lønn kan lære å bruke den på fridtida hjemme fordi jobben er for gnien til å sørge for opplæring i arbeidstida. Funker kanskje for dataingeniører uten familie med jobben som hobby. Det er vel omtrent like sannsynlig som at du monterer diselpartikkelfilter på bilen du låner på jobben på din egen fritid. Endret 13. mars 2007 av Anders Jensen Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Har da heller ikke garantert noe,jeg viser til min reelle erfaring som står i sterk kontrast til det mange uttaler seg om.Nemmelig at dette er umulig,jeg har jo her bevist det stikk motsatte kan jo også legge til at min XP oem er reaktivert minst 20-30 ganger . 8136536[/snapback] En ting er hva du teknisk sett klarer å få til - en annen ting er hva som er tillatt innenfor rammene av oem-lisensen. Både for Vista og WinXP sier lisensen tydelig at ingen form for "transfer" er tillatt, og du MÅ kjøpe ny lisens. Men du kan selvfølgelig aktivere på nytt på samme PC. Ingen her på forumet har vel nektet for det? 8136575[/snapback] Hva er ikke tilatt her? Når en ringer eller aktiverer over nett så må det jo være tillatt ellers ble vel ikke ativeringen godkjent om du har fullversjon eller ikke spiller liten rolle da du kun kan ha den på en maskin,eneste forskjell er at fullversjonen kan du avinnstalere på en maskin for så å bruke den på en annen,men hvor mange er det aktuelt for? Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Prøv å få sykepleiere og bioingeniører eller hvem som helst egentlig til å gå med på å legge inn Linux eller hva som helst av jobbrelatert programmvare sånn at de uten lønn kan lære å bruke den på fridtida hjemme fordi jobben er for gnien til å sørge for opplæring i arbeidstida. Funker kanskje for dataingeniører uten familie med jobben som hobby.8146203[/snapback] Nei, det er jeg helt uenig i, Anders Jensen. En hver arbeidstaker bør gjøre hva han/hun kan for å holde seg oppdatert på jobben sin - også hvis det betyr å jobbe litt på fritiden. Hvor mange ganger opplever vi ikke å komme inn i en forretning hvor ekspeditøren ikke kjenner butikkens vareutvalg, og det ikke bare gjelder en eller fire varer - men stort sett alle? Og hvis man da spør om hvor lenge vedkommende har jobbet der får man ofte svar at de har jobbet der i flere år... M.a.o. har de ikke prioritert å kjenne sin egen kjernefunksjon i jobben godt nok til å kunne utføre den. Latskap! En slik ansatt burde sitte på fritiden og studere prislister og brosjyrer hvis det er nødvendig for å følge med. Det har med yrkesstolthet å gjøre og ønske om å gjøre en skikkelig jobb! Endret 13. mars 2007 av Prognatus Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Du kødder eller er student uten arbeidserfaring innen IT, ikke sant?8144092[/snapback] Jeg kødder ikke, men kom med et forslag som du er i din fulle rett til å ignorere hvis du vil.8145520[/snapback] Tror ikke det først og fremst er meg det henger på. Prøv å få sykepleiere og bioingeniører eller hvem som helst egentlig til å gå med på å legge inn Linux eller hva som helst av jobbrelatert programmvare sånn at de uten lønn kan lære å bruke den på fridtida hjemme fordi jobben er for gnien til å sørge for opplæring i arbeidstida. Funker kanskje for dataingeniører uten familie med jobben som hobby. Det er vel omtrent like sannsynlig som at du monterer diselpartikkelfilter på bilen du låner på jobben på din egen fritid. 8146203[/snapback] I de sektorene du nevner her har det nok ingen hensikt at arbeidstakerne skal lære seg et operativsystem. Der handler det mer om å kjøre enkeltprogrammer, som office-pakker, nettlesere eller spesialtilpassede programmer. Det klarer hvem som helst på hvilket som helst operativsystem - uten opplæring. Det er stort sett bare i IT-bransjen man er avhengig av at de ansatte har kompetanse innen hvordan operativsystemene de jobber med virker. I stort sett alle jobber er man nødt til å videreutdanne seg og utvide sin egen kompetanse på fritiden for å henge med, særlig i IT-sektoren. Hvis du ikke er villig til å bruke av fritiden den til å øke din egen kompetanse så vil du uansett hvilken sektor du jobber i enten stagnere i jobben eller ende opp med å bli overflødig etterhvert. Sånn er bare livet, rå, harde og kalde fakta som vi alle må innpasse oss etter. Men som jeg sa. Jeg kom bare med et forslag som du overhode ikke behøver å ta innover deg hvis du ikke vil. Endret 13. mars 2007 av HavarN Lenke til kommentar
idos Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Office 2003 (og tidligere versjoner) kan forsåvidt kjøre på Linux også. Mono implementerer .NET ypperlig. Dersom dere bruker f.eks. monodevelop til å skrive .NET applikasjoner og benytter System.Windows biblioteket så vil såvidt jeg vet programmene kompilere både på windows (enten man bruker sharpdevelop eller VS.NET og mono eller MS.NET) og linux. Matlab kjører vel allerede på begge platformene. Hvis dere lever av å lage .NET applikasjoner vil en overgang til mono eller wxWidgets (isteden for System.Windows-biblioteket) gjøre at kundene deres selv kan velge om de skal kjøre Windows, Linux eller Mac OS. Så, hvis det er tilfelle kan kundene fortsette å bruke Windows om de vil og dere får et bredere kundegrunnlag. Intern kompetanse kan løses enkelt ved at dere som jobber i bedriften skifter til å benytte Linux ekskulsivt på hjemmePC'ne deres over en periode på to-tre måneder. Da skulle dere ha lært så mye at en migrering på jobb burde gå sømløst. Etter dette kan de ansatte igjen velge hva de vil benytte på hjemmepc'ne sine. Det er ikke noe dere trenger å gjøre, men jeg ville bare fortelle deg at det også kan være en stor ressurs for dere som bedrift, og kanskje gi dere et konkurranse fortrinn, å bytte til mono og wxWidgets (og evt. Linux). Ellers, har du noen nye positive egenskaper med Vista som XP ikke kan tilby? - Sikkerheten i Vista har jeg hørt så mye om og men om at jeg ikke vet hva jeg skal tro. 8143995[/snapback] SPM: mono ?? hva er det.. ?? kan man kjøre .NET avhengige applikasjoner i linux ?? .. i så fall så er jeg ett skritt nærmere å være plattformuavhangig.. Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) HavarN: Bra du lever i en enkel verden da. Medisinsk informatikk er litt vanskeligere siden alt handler om kompetanse, mye kompetanse, på veldig bredt spekter av teknologi , ikke bare IT, og jeg vil tro mange andre faller inn under samme kategori. Ta alle teknologibedriftene i Norge f.eks. Om vi skal gå over på linux på hele fjøla (minus et par tre maskiner som er låst til windows fordi de kjører spesiell programmvare vi ikke har skrevet selv) ser jeg glatt for meg at vi mister en måneds tid eller mer bare på å finne ut av det nye opperativsystemet og få tilpasset applikasjoner og hevet kompetansen på de som bruker systemene. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor vi skulle ta på oss en slik kostnad og tidssløsing uten å vinne noe som helst på det. Endret 13. mars 2007 av Anders Jensen Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Hvis vi tar et skritt tilbake og leser bare overskriften. Ingen grunn til å oppgradere. Jeg tviler på at det da er noen grunn for å skifte ut win XP til eks Linux, Unix eller Mac os X. Grunnen til at de ikke oppgradere er at de er fornøyd med dagens situasjon og de ikke ser grunnene til å oppgradere som gode nok per dags dato. Må nok dessverre si at hvis selvskapene/ departemangene måtte velge mellom å oppgradere til Vista eller å gå over til Linux/mac så ville ikt avdelingen ropt ut Vista så fort at lydmuren får dang. (for å rette opp, jeg mente å si at grunnen til at de ikke oppgraderte ikke hadde noe med at de mente å skifte til en annen platform ville vært bedre. Det finnes sef grunner, men de er bare ikke gode nok.) Er svært enig i de komentarene Anders Jensen har gjort så langt. Eller så er objektiv jurnalisme tydeligvis ikke gjeldene når det gjelder IT nyheter. Skulle tro de skrev det for å optimalisere intekten ved å dramatisere ting som i virkeligheten er like tørt som sahara, og appelere til "følelsene" og ikke fornuft. HavarN vilken sektorere er det du mener det er hensiktsmessig at de lærer operativsystemet?? EDIT : Skulle stå grunnen til at de ikke oppgradere Endret 13. mars 2007 av Macfan Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) SPM: mono ?? hva er det.. ?? kan man kjøre .NET avhengige applikasjoner i linux ?? .. i så fall så er jeg ett skritt nærmere å være plattformuavhangig.. 8146520[/snapback] Mono er en platformuavhengig implementasjon av .NET Mono er voksent og det kan kompilere .NET applikasjoner på linux, hvis man har kildekoden og programmene er skrevet på en skikkelig måte. ser jeg glatt for meg at vi mister en måneds tid eller mer bare på å finne ut av det nye opperativsystemet og få tilpasset applikasjoner og hevet kompetansen på de som bruker systemene. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor vi skulle ta på oss en slik kostnad og tidssløsing uten å vinne noe som helst på det. - Jeg tror nok du ser litt svartere på det enn hva jeg gjør ja og som jeg har sagt så tror jeg det er mulig å få ned kostnadene til opplæring (/"kompetansebygging") betydelig. Uansett, hvis man selv ikke ser hvordan man vil tjene på en avgjørelse, så er det jo klart at man ikke skal ta den. Edit: ]Jeg tviler på at det da er noen grunn for å skifte ut win XP til eks Linux, Unix eller Mac os X. 58 grunner (foreløpig) HavarN vilken sektorere er det du mener det er hensiktsmessig at de lærer operativsystemet??Det har ingen betydning for saken. Endret 13. mars 2007 av HavarN Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Det er flere store konsern som er på vei til å skifte mot linux: WSJdpatton writes "The much-hyped notion that Linux would be a viable alternative to Windows to run desktop and notebook PCs for corporate users seemed dead on arrival a few years ago. But the idea is showing some new vital signs as companies look for cheaper alternatives to Microsoft products. The Wall Street Journal outlines several firms that are reaping savings and stability on their workplace desktops by rolling out Linux distributions. 'Auto maker PSA Peugeot Citroën last month said it will start using Linux on 20,000 of its workers' PCs. Novell Inc., which sells a version of Linux and is supplying it to Peugeot, says it has recently signed up several large U.S. financial institutions that are installing Linux on some employee PCs. Sales of Linux PCs are showing a really nice uptick at Novell, says Ronald Hovsepian, chief executive of Novell.' Not everyone is a convert, though. 'The State of Illinois recently consolidated its IT systems onto Microsoft software -- and has no interest in using Linux, says Paul Campbell, director of the state's Central Management Services department. "We don't have time for science projects in state government," he says.'" Den siste kommentaren der viser fullstendig blind ignoranse og naivitet ovenfor hva de har å gjøre med. Seriøse store konsern, departementer og parlamenter ser mulighetene og griper de når tiden er inne for det. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Simen1: Ja, det er mange som tar tilsynelatende gale beslutninger på bakgrunn av manglende informasjon. De gidder gjerne ikke sette seg inn i fakta før de bestemmer seg. De "vet" svarene fra før, må man jo vite ;-) Det forblir uansett deres (evt. skattebetalernes) tap. Akkurat sånn som i eksempelet Macfan nevnte: Må nok dessverre si at hvis selvskapene/ departemangene måtte velge mellom å oppgradere til Vista eller å gå over til Linux/mac så ville ikt avdelingen ropt ut Vista så fort at lydmuren får dang.. Mest behagelig med det kjente. Når man har investert all kompetansen sin i ett produkt/en plattform, så blir merkevarelojaliteten ekstra stor. (Macfan: Uten at jeg ønsker å ta diskusjonen om eget ansvar for kompetanseheving særlig videre i denne tråden kan jeg nevne et eksempel. En bekjent av meg fikk en sommerjobb i et norsk børsnotert teknologiselskap (skal ikke nevne navn) der han hovedsaklig skulle programmere i C. Han ble spurt: - Hos oss bruker vi både både Windows og Linux, har du særlig kjennskap til GNU/Linux (fedora) og bruk av Emacs? - Eh.. nei, det har jeg aldri brukt. - Neivel, det er fint om du kan installert det på pcen din og se litt på det før du starter hos oss. Og sørg for å ha lest hele K&R. - OK. ... Nå er nok jobbsultne sommerstudenter ekstra lette å tøye, men det er vel ikke helt utenkelig for faste ansatte og, akkurat?) Endret 14. mars 2007 av kommers Lenke til kommentar
klute Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Den siste kommentaren der viser fullstendig blind ignoranse og naivitet ovenfor hva de har å gjøre med. Seriøse store konsern, departementer og parlamenter ser mulighetene og griper de når tiden er inne for det. 8149312[/snapback] Tja, kan jo sitere litt mer fra den samme artikkelen: Most businesses, meanwhile, are reluctant to leave the Microsoft camp for a still-nascent environment. Linux lacks the vast array of software available for Windows PCs and switching from an established Windows set-up can lead to other costs for information-technology managers, analysts say. "When you boil it all down there still isn't a compelling alternative to the Microsoft infrastructure on the desktop," says Bill Whyman, an analyst at Precursor Advisors. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 > "When you boil it all down there still isn't a compelling alternative > to the Microsoft infrastructure on the desktop," says Bill Whyman, an > analyst at Precursor Advisors. Man kan jo spørre seg hva slags alternativ de ser etter. De venter nok på et plattformalternativ som både ser ut som og oppfører seg lik som Windows, der de kan gjenbruke all Windows-kunnskapen de allerede har uten å måtte lære seg noe nytt, kan kjøre all programvaren de allerede har lisenser for helt smertefritt og bruker utelukkende de samme proprietære dokumentformatene som de allerede gjør, men til en lavere pris. Eller... ? :-O Hva!? Venter de på ReactOS, kanskje? :-P Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Nå har vel ikke akkurat Mac-platformen noe som kan konkurrere med ActiveDirectory når det gjelder infrastruktur og kontroll av desktop og slikt man gjerne synes er greit i større løsninger. En typisk "Mac"-bedrift er vel gjerne 10-20 brukere som sitter på hver sin Mac og tegner og er herrer på egen maskin. Alt installeres manuelt. De deler kun en filserver og noen skrivere. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Tenkte faktisk å ta i bruk Linux som en dual-boot med Vista som primary OS. Har lastet ned Fedora Core 6, siden jeg har brukt Core 4 i skolesammenheng. Liker forøvrig YUM pakken som gjør ting litt lettere. Noen av dere linux fantaster som har erfaring med dual-boot og Vista? Det er vel kanskje litt for mye å håpe på, men det er lov å spørre. Forøvrig leste jeg testen av 3D desktopen til Linux på hw.no i dag. Ser ganske stilig ut, aller best likte jeg Vista skin som ble brukt under testen. Nesten så jeg lot meg lure til å tro at de kjørte Vista VT under Linux.. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Dual-booting med XP og GNU/Linux går i hvert fall greit. Også XP og FreeBSD. Vista har jeg aldri prøvd, og kommer ikke til å gjøre det heller. Windows må i hvert fall installeres først, deretter kan man installere GNU/Linux. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Dual-booting med XP og GNU/Linux går i hvert fall greit. Også XP og FreeBSD. Vista har jeg aldri prøvd, og kommer ikke til å gjøre det heller. Windows må i hvert fall installeres først, deretter kan man installere GNU/Linux. 8157956[/snapback] Vista er allerede installert og vil være primære OS inntill videre. Poenget med det jeg skal teste nå er å se hvor godt Linux kan fungere for mine arbeidsoppgaver og fritidssysler. Dette er da generell surfing, media på nett, pokerspilling (litt kos må vi ha) og hvordan jeg kan ha to skjermer, hvorav den ene er TV'en min (begge på DVI) og den andre er PC skjermen. Jeg ønsker å forsette som jeg har gjort med vise frem bilder og filmer på TV'en, uten masse krøll. Så er det da å få den trådløse enheten på selve hovedkortet til å virke. Skjønner at det blir kabel ved installasjon og oppstart, men det finnes vel drivere? For om dette fungerer greit, og jeg kan trives med Linux på samme måte som Windows, så ser jeg jo nytteverdien av å kanskje lære seg noe nytt. Man er jo alltid nysgjerrig på nye ting med data. Det er i allefall slik jeg har lært tidligere Lenke til kommentar
bidz Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Nei, det er jeg helt uenig i, Anders Jensen. En hver arbeidstaker bør gjøre hva han/hun kan for å holde seg oppdatert på jobben sin - også hvis det betyr å jobbe litt på fritiden. Hvor mange ganger opplever vi ikke å komme inn i en forretning hvor ekspeditøren ikke kjenner butikkens vareutvalg, og det ikke bare gjelder en eller fire varer - men stort sett alle? Og hvis man da spør om hvor lenge vedkommende har jobbet der får man ofte svar at de har jobbet der i flere år... M.a.o. har de ikke prioritert å kjenne sin egen kjernefunksjon i jobben godt nok til å kunne utføre den. Latskap! En slik ansatt burde sitte på fritiden og studere prislister og brosjyrer hvis det er nødvendig for å følge med. Det har med yrkesstolthet å gjøre og ønske om å gjøre en skikkelig jobb! 8146371[/snapback] Ehh? Mener du seriøst at folk burde være påkrevd å lære Linux hjemme på fritiden når de ansatte det er snakk om kun bruker PC'en som et brukerverktøy? Yeah, lykke til med å selge den i en seriøs stor bedrift der PC faktisk blir brukt som et verktøy av folk som kan å trykke på start og fyre opp Word, Excel og Citrix. Djises. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Nei, det er jeg helt uenig i, Anders Jensen. En hver arbeidstaker bør gjøre hva han/hun kan for å holde seg oppdatert på jobben sin - også hvis det betyr å jobbe litt på fritiden. Hvor mange ganger opplever vi ikke å komme inn i en forretning hvor ekspeditøren ikke kjenner butikkens vareutvalg, og det ikke bare gjelder en eller fire varer - men stort sett alle? Og hvis man da spør om hvor lenge vedkommende har jobbet der får man ofte svar at de har jobbet der i flere år... M.a.o. har de ikke prioritert å kjenne sin egen kjernefunksjon i jobben godt nok til å kunne utføre den. Latskap! En slik ansatt burde sitte på fritiden og studere prislister og brosjyrer hvis det er nødvendig for å følge med. Det har med yrkesstolthet å gjøre og ønske om å gjøre en skikkelig jobb! 8146371[/snapback] Ehh? Mener du seriøst at folk burde være påkrevd å lære Linux hjemme på fritiden når de ansatte det er snakk om kun bruker PC'en som et brukerverktøy? Yeah, lykke til med å selge den i en seriøs stor bedrift der PC faktisk blir brukt som et verktøy av folk som kan å trykke på start og fyre opp Word, Excel og Citrix. Djises. 8157986[/snapback] Hahaha, seriøst. Jeg kan se for meg den butikk ansatte som jobber med å fylle på varer i kolonialavdelingen sitter i lunsjen eller som kveldskos og opparbeider seg yrkesstolthet med å pugge varelister og oppskrifter. Du kan faktisk ta deg en tur på Elkjøp og finne den stolteste medarbeider som farer med usannheter og sleipe salgstriks, og den eneste stoltheten som der borte gror, er salgsstatestikken. For det er mange som jobber i en bedrift hvor det er daglig bruk av applikasjoner og databehandling, som ikke har filla peiling på selve Windows eller maskinvaren, annet enn hvor påknappen står hen og hvordan man åpner programmene man bruker hver dag. Du kan vel ikke mene at disse på fritiden skal lese seg opp til teknisk faglig nivå på lik linje med romforskere? Greit nok at man er glad i Linux og kanskje vet at det er noe som heter dette, men man må ikke være oppdatert på den fronten bare fordi man ikke synes noe om at MSN til tider klikker. Det finnes faktisk en hel haug av mennesker som kjøper programvare og er veldig fornøyd med det. Støtte pr telefon får de også hvis noe går as dundas... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå