Wiktory Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Har nylig installert Windows Vista business og har fått tak i orginal Ultimate key, men hvordan får jeg oppgradert. Windows Anytime Upgrade ser ut til og være den eneste måten og oppgradere på, men jeg har allerede key og orginal cd. Kan selvfølgelig installere hele OS`et på nytt, men det hadde vært greit og bare kunne oppgradere. Noen som vet en smart måte og oppgradere på. Takker for gode svar Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Har nylig installert Windows Vista business og har fått tak i orginal Ultimate key, men hvordan får jeg oppgradert. Windows Anytime Upgrade ser ut til og være den eneste måten og oppgradere på, men jeg har allerede key og orginal cd. Kan selvfølgelig installere hele OS`et på nytt, men det hadde vært greit og bare kunne oppgradere. Noen som vet en smart måte og oppgradere på. Takker for gode svar 8104691[/snapback] du inastalerer det fra windows? det beste er å instalere hele på nytt. for da får du formatert å og får all plassen du trenger. ultimate tar 16 gb. det er bra mye. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ikke for å være frekk, men er du spin sprø? Ultimate tar ALDELELS ikke 16GB. Min godt brukte Ultimate-installasjon tar i underkant av 8GB, og samme gjør min Home Premium. Lenke til kommentar
Wiktory Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 du inastalerer det fra windows? Var liksom det jeg lurte på da, hvordan? Driter i hvor mye plass det tar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå