mowdy Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Hallo vet dette er litt feil post men har på følelsen at ikkje så mange e innom bruktmarked! Trenger et 478 hk Men det har jo gått ut av produksjon! Har asus P4C800-E Deluxe men AGP socketen er litt ødelagt så skjermkortet detter ut av og til og kontakten er litt dårlig. Er meget fornyd med kortet faktisk det beste korte eg har vert borti! Har ikkje lyst å skifte ut hele maskinen enda Er det noen som har det kortet eller noen gode hk kort til salg?? Endret 8. mars 2007 av mowdy Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Skjermkortet detter ut? Er det ikkje skrudd fast i kabinettet da? Lenke til kommentar
mowdy Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 jo det er skrudd fast men har feste til skruen er litt runna men det er ikkje det som er hoved probleme. Hoved probleme er kontakten Lenke til kommentar
mowdy Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 ja og det må vere et hoved kort som støtter SATA II Har bare SATA II hardisker Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Tror ikke det finnes 478 kort som støtter sata 300 men dette støtter sata 150. Lenke til kommentar
mowdy Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Tror ikke det finnes 478 kort som støtter sata 300 men dette støtter sata 150. 8104632[/snapback] Ja tror eg for gå for det men er det ingen som har noen brukte kort? har vedig lyst på det eg hadde? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har ett gammelt msi 865pe neo2-v, knallkort! Har 4 sata-150-porter som funker fint med sata-300-disker. Var av de dyre 478-kortene når jeg kjøpte det. Er du intressert, send meg en pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå