gamerman Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hei Jeg trenger litt hjelp med musikk, vil gjerne ha album som ligner på Losprophets sin "Liberation Transmission" og The all american rejects "Move along" og "The all american rejects" albumene Noen tips? Forresten dette er sikkert blitt tatt opp før men refrenget i sangene virker utrolig likt : Lostprophets - Can't stop gotta date with hate All american rejects - Im waiting Hva tror dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg synes du skal slutte å la sinnet ditt forkludres av EMO-band og EMO-budskap. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg synes du skal slutte å la sinnet ditt forkludres av EMO-band og EMO-budskap. 8104498[/snapback] Blir ikke forkludres av det Hvis det skjer så bare løfter jeg vekter ^_^ Er ikke Emo jeg Liker bare den type musikken Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Flotters ikke la deg påvirke! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Snevre emner skal ta i Anbefalingstråden. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg