vihovde Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Fint å se at du er en ærlig mann likevel, da. 8107647[/snapback] Men jeg håpet at jeg hadde kapret dette gull domene, men jeg tenkte jo med meg selv at dette må da være for godt til å være sant? Og som regel er det det Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hva står "kom" for? Ikke Kompani vel? 8105980[/snapback] Regner med at det står for kommune (evt. komunal(t)) Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Neppe. Vi har jo allerede by.kommune.no http://bergen.kommune.no/ Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) ok, kanskje komersielt da. Dog skjønner jeg ikke hva man skal med et. Endret 10. mars 2007 av JonT Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hva skal man egentlig med alle disse nye? Man har jo .moo.no, .cbj.net, .tk etc. Men det var egentlig veldig genialt sagt det med .xxx :-) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hva skal man egentlig med alle disse nye? Man har jo .moo.no, .cbj.net, .tk etc. 8123907[/snapback] Haha! Er du seriøs? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg har ingen svar på noen spørsmål, men jeg har et godt spørsmål: Hvorfor i all verden påstår trådstarter at han har fått tak i to domener som er totalt umulige å registrere? Er dette bare for å være et skikkelig forumtroll? Hadde trådstarter vært en 14 år gammel gutt hadde jeg ikke reagert, men det ser ut til at han er godt voksen. Så... Hvorfor? 8107508[/snapback] Bah. Spør du meg er det mer trollete å automatisk gå ut fra at en voksen person i forumet er uærlig og bare prøver å lure alle sammen her. Til og med jeg klarte å tenke meg til at det sikkert var ordrebekreftelsen og ikke kvitteringen på domenet han hadde fått - flere poster før han opplyste om det selv. plz lzm. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Ja, jeg er seriøs. Er det veldig dumt sagt eller? Det er jo ikke akkurat reklame på .moo.no, cbj.net, nl.tt etc. Endret 11. mars 2007 av Kanuca Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Fint å se at du er en ærlig mann likevel, da. 8107647[/snapback] Men jeg håpet at jeg hadde kapret dette gull domene, men jeg tenkte jo med meg selv at dette må da være for godt til å være sant? Og som regel er det det 8107895[/snapback] Da ble alt litt mer forståelig, må bare beklage for at jeg "forhåndsdømte" deg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ja, jeg er seriøs. Er det veldig dumt sagt eller? Det er jo ikke akkurat reklame på .moo.no, cbj.net, nl.tt etc. 8131472[/snapback] Men tror du noen seriøse firmaer kommer til å bruke/kjøpe et av de domenene du nenvte? Jeg tviler sterkt. Lenke til kommentar
attach Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg tror Kanuca har misforstått noe grunnleggende her. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg mente jo ikke til seriøse firmaer da. De kjøper jo skikkelige domener som .net .org eller .com. Det er snakk om til privat personer. Beklager at jeg "uttrykte" meg selv feil, men det er fra min side ikke snakk om at ett seriøst firma skulle bruke dette, men altså mennesker uten så store kunnskaper. Som meg. Lenke til kommentar
attach Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Tror fortsatt du ikke helt vet hva det dreier seg om. domene.org.no, domene.kom.no er noe helt annet enn cjb.net osv. Det er en mulighet for kategorisering av nettsider. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ah. Tok litt tid, men det gled inn til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå