Pysj Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 I dag lanserte Telenor to nye gjør-det-selv-abonnementer som skal gå i strupen på Chess og Tele2. Les mer Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 I følge Telenor selv, sikter operatøren seg inn på å slå andre selvhjelps-abonnementer som Tele2s Scratch Kontant og Chess Kontant. Ta sikte på å slå Tele2 Champion, så får de meg kanskje tilbake. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 I følge Telenor selv, sikter operatøren seg inn på å slå andre selvhjelps-abonnementer som Tele2s Scratch Kontant og Chess Kontant. Ta sikte på å slå Tele2 Champion, så får de meg kanskje tilbake. 8105134[/snapback] Jeg hater telenor og telenor hater meg... trenger jeg si noe mer? Altså... bare 5 år etter... skal nok se at chess og tele2 senker prisene ennda mere.... Kommer aldri til å skaffe meg telenor slik som de har oppført seg mot meg igjenom tia... Selv om de ble gratis... betaler heller for kundeservicen da ja! Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Flott tiltak ! Personlig er liker jeg mobildelen til Telenor. Jeg trenger aldri kundeservice så det problemet har ikke jeg. Lenke til kommentar
Millenium Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Flott tiltak !Personlig er liker jeg mobildelen til Telenor. Jeg trenger aldri kundeservice så det problemet har ikke jeg. 8105384[/snapback] Hvordan kan man like høye ringepriser? Du kan sikkert halvere telefonregningen din ved å bytte abonnement! Er litt spent på hva du liker ved Telenor, når det ikke kundeservice. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Flott tiltak !Personlig er liker jeg mobildelen til Telenor. Jeg trenger aldri kundeservice så det problemet har ikke jeg. 8105384[/snapback] Hvordan kan man like høye ringepriser? Du kan sikkert halvere telefonregningen din ved å bytte abonnement! Er litt spent på hva du liker ved Telenor, når det ikke kundeservice. 8105708[/snapback] Jeg har ikke noe spesielt behov for å benytte kundeservice siden kundesidene til Telenor på nettet fungerer veldig bra. Er veldig fornøyd med Telenor fordi de kan gi meg fastpris på bruk av dataoppkobling via 3G/GPRS, tvillingsim, FriFamilie, forsikring og eventuelt prisavslag på ny mobil eller ved inngåelse av 12 mnd binding. Med mitt forbruk på mellom 30-50 timer ringing i måneden så lønner abbonementet FriTid til 299 kr mnd seg siden jeg tilnærmet aldri ringer personer i Netcom sitt nett (0,99 pr minutt) og jeg sender sms til 13 øre stykket takket være Vyke.no. Ville bare understreke at det ikke er snakk om å like høye ringepriser for min del eller eventuelt for g0lden sin del (for i mitt tilfelle er selv 0,49 pr minutt dyrt, slik Tele2 Champion har nå). Det er totalpakken mange leverandører ikke kan tilby av tjenester, det viktigste for meg er fastpris på data siden jeg bruker bærbare datamasking sammen med mobilen og uten problemer kan klare å komme opp i flere hundre megabyte med nedlastning i løpet av en måned (å betale rundt en tier pr megabyte blir da latterlig dyrt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg