3evel Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 hadde tenkt meg en ny telefon, siden min gamle ble herpa ( noen tråkka på den på en fest) Jeg har lyst på en telefon som man kan høre på musikk på, har et bar kamera ( 2 mp og oppover) og har et litt tøft design vil ikke at den koster mer en 5000 takk for hjelpen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 HVilken mobil var det du hadde? Anbefaler w810i. den har vel det du trenger og er rimelig fin å se på. Lenke til kommentar
3evel Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 HVilken mobil var det du hadde? Anbefaler w810i. den har vel det du trenger og er rimelig fin å se på. 8104407[/snapback] det var den jeg hadde har ikke så lyst på den igjen nei den har allerede såret meg en gang, den trenger ikke gjøre det igjen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 den nye W880i har et sprekt disegn, er dog litt usikker på kameraet da det ikke har autofokus. men har sett akseptable bilder tatt av den flere steder. W850i er en mulighet. K800i er allerede nevnt, og en annen mulighet er K810i Z610i er ganske fin. du finner nærmere info om disse og alle andre sony ericsson telefoner her. lykke til! Lenke til kommentar
3evel Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 den nye W880i har et sprekt disegn, er dog litt usikker på kameraet da det ikke har autofokus. men har sett akseptable bilder tatt av den flere steder.W850i er en mulighet. K800i er allerede nevnt, og en annen mulighet er K810i Z610i er ganske fin. du finner nærmere info om disse og alle andre sony ericsson telefoner her. lykke til! 8106309[/snapback] synes at W880i er veldig fet, er den jeg har mest lyst på til nå er det noen som har denne telefonen? viss det er det, hva synes dere om den? Lenke til kommentar
3evel Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 et annet spørsmål om W880i vet noen om når den svarte utgaven kommer ut?? sett den på den engelske siden på Sony Ericsson Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Usikkert om den kommer. Mulig det er en versjon kun for vodafone e.l Lenke til kommentar
majjus99 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 et annet spørsmål om W880ivet noen om når den svarte utgaven kommer ut?? sett den på den engelske siden på Sony Ericsson 8109146[/snapback] den svarte/orange utgaven får du på cdon billigst. link: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...nav_genre=13165 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå