Gå til innhold

Tilbakemeldinger På Mitt Webdesign

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som før, er det enda for mye engelsk.

Ellers; kjempe ^^

8173823[/snapback]

Ikke heng dere så mye opp i engelsken.. blir lagt inn i et cms system med NORSK språk så det er ikke noe problem :)

Synes dere den nye contente måten var bedre?

Gjerne kom med forslag til hvordan jeg kan lage en skikkelig content :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Jeg syns det ser bra ut, men likte ikke helt fonten i headeren. Kanskje du burde velge en litt mer "myk" font som passer mer til bakgrunnen i headeren.

Lenke til kommentar

Fargene på den contenten skal selfølgelig ikke hvere blå :p ... blå og grønn passer ikke sammen for og si det sån :p

Ja, jeg lager webdesignene mine i Photoshop! ;)

Stemmer at jeg bruker cms systemet e107 som dere kna laste ned her www.e107norway.org eller stikke på den orginale her www.e107.org

Skulle gjerne ha fått litt hjelp med selve content plassen altså i mitten der.. må få til noe som ser proffere ut og ikke så delt opp som det var.. det jeg har prøvd på er jeg ikke fornøyd med men litt hjelp til og få til en perfekt content hadde hvert kjempe bra nå :D

Takker for alle tilbakemeldinger og at folk tar seg tid til og svare :)

Lenke til kommentar
Man har ikke ' ved genetiv på norsk.

Det er derfor Olssons, ikke Olsson's.

Jeg ville hatt noe som skiller menyen fra innholdet, en linje eller noe,

8188084[/snapback]

Er jo egen linje med menyen og den linjen skiller seg ut tilog med :)

Lenke til kommentar
Hmm, nå ser det ikke ut som en personlig hjemmeside lenger..

8196247[/snapback]

Nei, var en content fra en spill side så blir vel egentlig feil av meg og bruke det uansett :) .. Prøver og lete etter ideer på design sider og andre steder men er vannskelig pluss at jeg må lage en tentamen oppgave :( ... Håper på om det er noen som kunne ha hjulpet meg og laget en content section eller komme med ideer :D

Endret av Sindre-91
Lenke til kommentar

De grønne-glasseffektene sto ikke i stil. Jeg vet det er vanskelig, jeg bryter det alltid det selv, men KISS, eller det enkle er ofte det beste gjelder i de fleste tilfeller.

ENDRET: Skrev sto i stil, mente ikke... :blush:

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
De grønne-glasseffektene sto i stil. Jeg vet det er vanskelig, jeg bryter det alltid det selv, men KISS, eller det enkle er ofte det beste gjelder i de fleste tilfeller.

8196964[/snapback]

Ja, men jeg trenger virkelig hjelp med det.. har brukt en hel uke på det og enda ikke klart og lage noe bra content section. Klart det enkleste er ofte det beste men det må se litt seriøst ut og samt. ha en enkel forståelse :)

Lenke til kommentar
Bytt ut de grønne glassgreiene (skrev feil i forrige innlegg) og bruk heller samme effekt som du har på menyen under headeren, altså den grønne gradienten.

8197045[/snapback]

Jeg trenger hjelp med content plassen altså der du finner nyheter og boksene, der trenger jeg litt hjelp til et annet oppset :)

Farger og et proffere look skal jeg jobbe med etter at jeg har fått noen ideer til et nytt oppsett på contenten ;D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...