Sindre-91 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Heisann, jeg har laget et webdesign til min personlige nettside jeg skulle hatt litt tilbakemeldinger på vist det er mulig Headeren er jeg ikke sikker på enda da men Hva synes du ? Kom gjerne med kontruktive tilbakemeldinger Endret 12. mars 2007 av Sindre-91 Lenke til kommentar
eigan Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Velg deg ett språk, du blander engelsk og norsk. Headeren var veldig høy. Personlig likte jeg ikke at du hadde laget runde bokser, jeg ville likt dem som firkantet, grunnet at det er det som går igjen mest på siden. +Likte fargene Dette blir bra Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg likte designet. Men som MR Chief sa, ikke bland norsk og engelsk Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Synes egentlig at siden ser sånn høvelig bra ut, jeg vet jeg har kritisert en del folk her, men de har faktisk fortjent det! Det eneste er, som andre har på pekt, gjør sideblokkene firkantete.. Du kan fremdeles ha headeren inne i blokken slik den er.. Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Takker for gode tilbakemeldinger, skal fikse firkanta bokser og ha ET språk Det var vel det som var planlagt ja og ha et språk Men med firkanta bokser kan det ikke fort bli litt for firkanta ? Er det ikke greit at de skiller seg ut ? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Synes egentlig at siden ser sånn høvelig bra ut, jeg vet jeg har kritisert en del folk her, men de har faktisk fortjent det! Det eneste er, som andre har på pekt, gjør sideblokkene firkantete.. Du kan fremdeles ha headeren inne i blokken slik den er.. 8105278[/snapback] Hvorfor i all verden skal han det ? Ser mye bedre ut med runde bokser. Dessuten er firkanta design ufattelig standard siden det er det letteste å få til. Behold de runde boksene. Er grafisk designer selv og kan trygt si at dette så bra ut. Fortsett den gode jobben ! Lenke til kommentar
aVertigo Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Synes egentlig at siden ser sånn høvelig bra ut, jeg vet jeg har kritisert en del folk her, men de har faktisk fortjent det! Det eneste er, som andre har på pekt, gjør sideblokkene firkantete.. Du kan fremdeles ha headeren inne i blokken slik den er.. 8105278[/snapback] Hvorfor i all verden skal han det ? Ser mye bedre ut med runde bokser. Dessuten er firkanta design ufattelig standard siden det er det letteste å få til. Behold de runde boksene. Er grafisk designer selv og kan trygt si at dette så bra ut. Fortsett den gode jobben ! 8107196[/snapback] Nå sa han at det var hans personlige mening. Og du kom med din personlige mening, ingen grunn til og fortelle han at DET er mye bedre fordi DU sier det... til hva dette egentlig handler om: Jeg likte designet, selv om det ikke er veldig nyskapene er det fint. Fargene fungerer, og det ser ut som siden vil ha bra brukervennlighet, ettersom det meste er lett og forstå. (meny etc.) Banneret/Headeren er for stor etter min mening. Det er vel innholdet som skal stå i fokus? Det de andre har kommentert mest, boksene... De er fine som de er, lager fin variasjon i siden, noe som enhver side ofte trenger. Oppsummert, ikke verdens mest oppsiktvektende side, men fungerer fint. Lenke til kommentar
attach Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Nå er det ikke et forsøk på å være diplomatisk her, men jeg synes boksene er litt for mye avrundet. En mellomting går fint an. Lenke til kommentar
mske Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Jeg synes de runde boksene var noe av det peneste ved hele siden, så for min del kan du godt beholde dem. Fine, behagelig fargekombinasjoner - dette var ikke så verst EDIT: Du burde gjøre headeren vesentlig lavere Endret 9. mars 2007 av -Magne- Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Og du trenger ikke ha med `S etter oslons i headeren.. /Jan Tore Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Synes du skal ha litt større padding på menyen fra venstresiden, gjerne på samme linje som teksten nedover. Ble liksom litt for nært kanten. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Innholdet i menyen bør ligge like langt inn til høyre som 'hovedinnholdet'.Det samme gjelder forsåvidt den linjen over headeren. Ikke bland norsk og engelsk. Hvorfor er det så stort fokus på innloggingsboksen? (Eller kanskje den er til innlogging i forumet?)Etter min mening burde den heller blitt gjemt vekk, siden de som skal besøke siden din har lite interesse av å se den boksen der. Kanskje forandre litt på typografien? Synes det ser ut som du bruker veldig mange forskjellige fonter rundt om kring. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Helt greit, men synes du har "for mye" der. Prøv å holde deg til et tema. Det at du har lagt til masse standardgrafikk i headeren for å få en proffere layout fungerer bare ikke helt for meg. Ellers var fargene i skarpeste laget, i hvert fall for min LCD-skjerm. Jeg virker kanskje litt ond når jeg kun kommer med negative ting, men jeg er egentlig ikke det. Edit: Grønnfargene kolliderer også litt. Den ene er mye gråere og mer mettet enn den andre, mens den andre er er for grønn igjen. Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Se her jaa Kommet masse gode meninger her jo Har prøvd og lagd en fin og oversiktelig side med fine farger som dere sier .. gøy og se at jeg har fått det til Er det noe jeg må endre nå ? ... boksene forblir runde som dem er nå men vist det er noe annet jeg skal endre så må dere si ifra Samma språk skal jeg selfølgelig ha Legge menyen like langt inn som contenten .. eller så legger jeg contenten ut til menyen Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Legge menyen like langt inn som contenten .. eller så legger jeg contenten ut til menyen 8114353[/snapback] Legg menyen ut til content du. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Tittet på den Ser ut som de fleste her allerede har påpekt småting. Syns siden ser veldig fin ut med bra layout. Den skiller seg i alle fall ut fra mengden. Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Helt greit, men synes du har "for mye" der. Prøv å holde deg til et tema. Det at du har lagt til masse standardgrafikk i headeren for å få en proffere layout fungerer bare ikke helt for meg. Ellers var fargene i skarpeste laget, i hvert fall for min LCD-skjerm. Jeg virker kanskje litt ond når jeg kun kommer med negative ting, men jeg er egentlig ikke det. Edit: Grønnfargene kolliderer også litt. Den ene er mye gråere og mer mettet enn den andre, mens den andre er er for grønn igjen. 8111137[/snapback] Ok.. dette er noe jeg vil jobbe videre med. Jeg har egentlig tenkt og beholde headeren, ivertfall bakgrunnen som jeg er ganske fornøyd med, synes jeg fikk til fine effekter der .. er det noe spessielt jeg må gjøre for og beholde headeren men samtidlig holde meg til et tema.. noe med designet jeg kan endre sån at headeren passer perfekt inn ? Er det noe sånt som kan forbedres så må dere bare si ifra .. Må gjøre dette så perfekt som mulig før det blir lagt inn i et system Lenke til kommentar
eigan Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Headeren kan jo endres senere og da..Men jeg syntes den er litt stor, veldig høy lissom.. Og har du en oppdatering etter alt som har blitt sakt? Skal helst se hvordan du ligger ann.. Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Headeren kan jo endres senere og da..Men jeg syntes den er litt stor, veldig høy lissom.. Og har du en oppdatering etter alt som har blitt sakt? Skal helst se hvordan du ligger ann.. 8137276[/snapback] Det jeg har fått beskjed om og endre er Menyen med padding sån at den er likt som contenten samt toppen. Boksene men som blir forsatt runde sån at ikke allt blir firkanta Fargene er vel ikke for lys en lsd skjerm ? ... de burde vel funke Headeren passer fint og hvere litt stor når den ikke går helt oppunder siden sån at det er litt luft og siden vil også bli en god del lengere pågrunn av content Kansje finne på en litt annerledes skille mellom boksene og contenten.. noe som er litt mere passende kansje ? .. noen ideer ? Endret 13. mars 2007 av Sindre-91 Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Jeg har nå prøvet og laget et litt mere proffere content og skal prøve og skifte fargene etterhvert.. men ikke tenk på noe grafikk og farge valg enda.. bare se litt sån grunnleggende på denne contente jeg har laget her og prøv og kom med kontruktive tilbakemeldinger som dere har gjort nedover her Er veldig hjelpsomt for meg som driver med webdesign og få andre fra utsiden og se på det og fra en annen synsvinkel en jeg gjør Hva synes dere om denne contenten da ? spør om det er noe dere lurer på Endret 17. mars 2007 av Sindre-91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå