sdf123 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 er ute etter en billig spiller med aux inngang, ser for meg at det er lett å koble til feks mp3 spiller da. noen som har erfaringer med det`? tenkte å legge i rundt 1000kr, får man noe ok da? i dag står det bare en gammal blaupunkt i bilen som kun har radio, ikke kasett en gang! så alt vil vel være bedre. noen som har noen tips? Lenke til kommentar
myers Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Skaldu bruke den til mp3 spilleren ville jeg valgt en med aux i front i tillegg. Får ok spiller til rundt 1000,- f.eks. denne: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=101045&sb=99&lb=0 Er en god spiller etter min mening. Lykke til Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Ja, den så jo greit ut. Var aux i fronten jeg tenkte på, det er vel bedre å koble til slik en feks via en radio sender fra mp3 spiller? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Kan nesten ikke sammenlignes engang.. det er HELT KLART bedre. Det er også veldig greit å ha USB-port. Om man skal spille noe man har liggende på PCen, så hiver man det bare over på en USB-stick og tar den med seg. Greit alternativ til å måtte brenne CDer, osv. Endret 8. mars 2007 av jonepet Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Har du noen å anbefale som har både aux og usb da til en billig penge? Lenke til kommentar
DreamTM3 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Har du noen å anbefale som har både aux og usb da til en billig penge? 8111103[/snapback] Den nye kenwood kdc-w4537 er fin og har inngang. I tillegg har den fjernkontroll og koster under 1500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå