exin89 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har et problem med at uTorrent plutselig slutta å laste ned like fort som det pleier. Får nå en max download speed på 6kb/s har prøvd med flere torrents for å se, og alltid max totalt download ligger på 6-7kb/s. Jeg har prøvd å åpne porter og kjøre med UPnP. Begge deler fungerer likt. Det fungerte før. Har prøvd å deaktivere brannmur, men ikke noe bedre av det. Noen som vet hva som kan være skyldig. Lenke til kommentar
3evel Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 kan jo være noe feil med internettet dit da kan skjekke om linjen din er like sterk som den skal være på www.linjetest.no Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Prøv å endre port for incoming connection. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Linja er like sterk som den skal være. har mellom 1.5 til 2mbit på alle "spedometer", har også nedlastingshastighet fra f.eks download.com på 150-200kb/s. Har prøvd å endre port for incoming connections flere ganger og det har ikke fungert. Edit: Har også prøvd å disable Avast, og ikke noe bedre av det heller. Endret 7. mars 2007 av exin89 Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hva slags router bruker du ? Lenke til kommentar
Devlish Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Kan være så mangt som gjør dette, 1. Du kan ha for mange connections satt opp i konfigurasjonene noe som fører til kveling av bredbåndet ditt. 2. kan være for mye ut trafikk på adsl kveler du inn hastighet når du kjører på fullt ut. 3 det kan være noen porter som ikke funker like bra. 4. Kan det være noe galt med routeren din, mange routere sliter med p2p trafikk og duker under av den grunn, ofte kan det hjelpe med en oppdatering av firmwaren på routeren din. 5. Firewall, sjekk settings. Tja det jeg kom på i farten Lenke til kommentar
Salamaza Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 det kan være at internett leverandøren har blokert Bittorrent trafikken.., prøv å slå på kryptering in på utorrent.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå