medlem-130744 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Vurderer du å lakkere støtrangeren bak? Lenke til kommentar
Zaniac Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Vurderer du å lakkere støtrangeren bak? 8728232[/snapback] kansje det.. tror ikke det hadde blitt så dumt nei.. har du noen flere innspill? men økonomien er ikke den største heller.. så kan ikke gjøre store inngrep på bilen.. Endret 29. mai 2007 av Zaniac Lenke til kommentar
Zaniac Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Har veldig lyst til å sette tåkelys/grøftelys i fangeren noen som har noen idèer om hvordan jeg kan få satt det på i fangeren? Endret 29. mai 2007 av Zaniac Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 div felger som er tøffe til disse mercedesene. 1 3 2 Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 en ting jeg bare vil si ang. den grillen din framme. ser det at før du lakkerte den så var grillen svart med kromlister rundt. du har lakkert tvers over disse listene og det synes jeg du kunne spart deg for. synes at det kunne sett bedre ut om du bare hadde lakkert det svarte som er der Lenke til kommentar
Zaniac Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 en ting jeg bare vil si ang. den grillen din framme. ser det at før du lakkerte den så var grillen svart med kromlister rundt. du har lakkert tvers over disse listene og det synes jeg du kunne spart deg for. synes at det kunne sett bedre ut om du bare hadde lakkert det svarte som er der 8741003[/snapback] må si meg uenig med deg der du.. bilen fikk et mye bedre "look" med at jeg lakka krom listene også.. åsså orka jeg ikke å kjøpe krom lakk bare for å lakke krom listene heller.. for listene var ikke helt fine de heller.. Lenke til kommentar
Zaniac Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 div felger som er tøffe til disse mercedesene. 1 3 2 8736585[/snapback] de på den første siden var vel igrunnen finnest av de alle.. mulig det går for det valget etter en stund.. Må først få fiksa demperene på alle hjula først så ikke dekka går opp i hjulbuenen:p og prøve å få spart opp noen penger så jeg har råd til de.. Lenke til kommentar
Zaniac Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Endelig kom effekt-potta og endestykket som jeg bestilte for en stund:D Kommer med bilder snart.. Lenke til kommentar
Zaniac Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Her er de.. (dårlige bilder..tatt med mobilen) Endret 1. juni 2007 av Zaniac Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Stilig! Jeg skal ha meg bil snart jeg ogsa. Kunne gjerne tenkt med en E-klasse. Vi far se om jeg far raad til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå