Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mercedes 230E min første bil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer du å lakkere støtrangeren bak?

8728232[/snapback]

kansje det.. tror ikke det hadde blitt så dumt nei.. har du noen flere innspill?

men økonomien er ikke den største heller.. så kan ikke gjøre store inngrep på bilen..

Endret av Zaniac
Lenke til kommentar

en ting jeg bare vil si ang. den grillen din framme. ser det at før du lakkerte den så var grillen svart med kromlister rundt. du har lakkert tvers over disse listene og det synes jeg du kunne spart deg for. synes at det kunne sett bedre ut om du bare hadde lakkert det svarte som er der ;)

Lenke til kommentar
en ting jeg bare vil si ang. den grillen din framme. ser det at før du lakkerte den så var grillen svart med kromlister rundt. du har lakkert tvers over disse listene og det synes jeg du kunne spart deg for. synes at det kunne sett bedre ut om du bare hadde lakkert det svarte som er der ;)

8741003[/snapback]

må si meg uenig med deg der du.. bilen fikk et mye bedre "look" med at jeg lakka krom listene også.. åsså orka jeg ikke å kjøpe krom lakk bare for å lakke krom listene heller.. ;) for listene var ikke helt fine de heller..;)

Lenke til kommentar
div felger som er tøffe til disse mercedesene.

1

3

2

8736585[/snapback]

de på den første siden var vel igrunnen finnest av de alle.. mulig det går for det valget etter en stund.. Må først få fiksa demperene på alle hjula først så ikke dekka går opp i hjulbuenen:p og prøve å få spart opp noen penger så jeg har råd til de..:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...