Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mercedes 230E min første bil

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne legge ut min bil her da.. skal ikke gjøre noe spesielt med den da.. kansje få på en spoiler.. men det vil tiden vise seg.. er åpen for idè`er vis det er noen som har noen tips??

post-109171-1173308339_thumb.jpg

post-109171-1173308462_thumb.jpg

post-109171-1173308497_thumb.jpg

post-109171-1173308541_thumb.jpg

post-109171-1173309563_thumb.jpg

Endret av Zaniac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg kunne legge ut min bil her da.. skal ikke gjøre noe spesielt med den da.. kansje få på en spoiler.. men det vil tiden vise seg.. er åpen for idè`er vis det er noen som har noen tips??

8104075[/snapback]

Min mening:

Fjern for guds skyld de ekstralysene du har i grillen! Disse passet ikke inn i det hele tatt.

Ellers så bilen grei ut den...

Lenke til kommentar

8104075[/snapback]

Min mening:

Fjern for guds skyld de ekstralysene du har i grillen! Disse passet ikke inn i det hele tatt.

Ellers så bilen grei ut den...

8106764[/snapback]

vet det ser teit ut men de har stått på siden jeg kjøpte bilen.. og kjører ganske så tidlig om morran og trenger de i mørket.. men kansje jeg kan ta de av når det blir litt lysere om dagene

Lenke til kommentar

nå har jeg fått tatt av de fjernlysa.. ble faktisk litt bedre ja..:p

har en liten ting jeg skal gjøre da bortsett fra å sette på en hekk-spoiler(forresten hvis det er noen som vet om noen til salgs eller noe sånt send PM) jeg skal lakke/spraye grillen(bare det svarte) helt svart(igjen :p ) noen flere idèer har jeg ikke ennå. men hvis det er noen som vet om noen fete felger som passe fint til denna bilen så er det bare å si ifra.. må ikke være så dyrt da(2000-5000)

Lenke til kommentar

Eg ville logge bedre plata, bak i bagasje romet. Sån at bon plata hadde dekket allt. til og med der du har spyleveska. Eg ville også prøvt og legge den forsterkeren bedre til, at den ikkje ligge "laus" bak der. Er det ein Playboy kannin som er i bakruta? den ville eg og fjerna, Litt harry etter min smak.

Endret av Snufi
Lenke til kommentar
Eg ville logge bedre plata, bak i bagasje romet. Sån at bon plata hadde dekket allt. til og med der du har spyleveska. Eg ville også prøvt og legge den forsterkeren bedre til, at den ikkje ligge "laus" bak der. Er det ein Playboy kannin som er i bakruta? den ville eg og fjerna, Litt harry etter min smak.

8144670[/snapback]

skal nok få lagt den forsterkeren litt bedre til ja men er så mye på jobb fortia så har igrunnen ikke tid til å fikse det ennå.. Det er en playboy-kanin ja :p og ja er litt harry :p men det er en ungdoms-bil(for meg så.. er bare 19 ennå) men nesten bil jeg skal ha blir nok mindre "harry"..

Lenke til kommentar
Fin bil dette her, er stor fan av eldre Mercedeser selv.

En ting jeg oppdaget; De speilene var ganske stygge etter min mening, de kan vel ikke være orginale?

8141349[/snapback]

de er ikke orginale nei.. det er M3 speiler.. men ser er ikke ute etter å beholde den cleane looken fra meredes på denna.. neste bil(mest sannsylig en merce) skal nok bli mere av den cleane looken..

Lenke til kommentar

8144670[/snapback]

skal nok få lagt den forsterkeren litt bedre til ja men er så mye på jobb fortia så har igrunnen ikke tid til å fikse det ennå.. Det er en playboy-kanin ja :p og ja er litt harry :p men det er en ungdoms-bil(for meg så.. er bare 19 ennå) men nesten bil jeg skal ha blir nok mindre "harry"..

8145907[/snapback]

Ok,, Er ikkje gammal nok til og ha bil eg:(.. Men har du Kannin på begge sider?. Eg ville også fjerna "pynten" i speile i mitten framme.

Endret av Snufi
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

En stund siden jeg har oppdatert noe nå.. men here goes:

Har fått tatt en GOD DEL rust i hjulbuene og fått det lakka og sånt.. Lakka grillen svart(ble veldig fin om jeg må si det sjøl) ordna litt bak i bagasjerommet(rydda på plass og sånt) Har ikke noe bilder foreløpig men skal få tatt noen bilder de neste dagene..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Pen bil! Felger å en liten spoiler?

8719729[/snapback]

Er planen det ja.. men finner verken felger eller spoiler til den som ser sånn brukbart fint ut.. tenkte jeg skulle sette på en 300E spoiler eller noe sånt på den.. hvis det er noen som har noen tips angående felger er det bare å si ifra..

Endret av Zaniac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...