master_noob Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 hei, jeg liker å trykke på ting, og mens jeg var inne på menyen til den trådløse routeren min slo jeg like så godt av dhcp. Nå har jeg ingen ip-adresse og klarer ikke å komme inn i menyen til routeren eller resete den manuelt. Det er en billion bipac router, ukjent modell. anders Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Du har en reset knapp på routeren din. Hold den inne 10 sek, og konfigurer router på nytt. Lenke til kommentar
master_noob Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 kan ikke resete den manuelt, da det ikke eksisterer en eneste knapp på routern min Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Sett ip manuelt på maskinen så skulle du komme inn på routern. Må settes i samme range som routerns adresse er i. Lenke til kommentar
master_noob Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 takk, høres greit ut det. men kunne du forklare litt nærmere eller vise til en guide elns? er så langt fra å løpe bort på butikken å kjøpe en ny router... Lenke til kommentar
master_noob Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 billion bipac gammelt slag. men det funket, mirakuløst, skrev inn manuell ip i routerns range. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå