endre- Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Har en Maxtor Personal Storage 5000V, men den vil ikke fungere på macen min. Macen finner harddisken og jeg kan gå inn på den og se hva som ligger inne på den, men jeg får ikke slettet eller lagret noe der. Jeg testet på en PC for å være sikker på om den var i orden, og da fungerte den helt fint. Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Har den et NTFS eller FAT32 filsystem? Jeg tror FAT32 fungerer best med Mac. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Men er det ikke litt trøblete å få hardisken fra NTFS til FAT32 da? Har hørt at det var litt trøblete å få til men. Er jo vert forsøket. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg vet ikke CMD kommandoen, men bare kopier alt fra den eksterne harddisken (disk A) til en annen (disk b), så høyreklikker du bare på disk a i Windows under Min Datamaskin og velger formater så velger du riktig filsystem. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Du kan også bruke macfuse til å lese ntfs, søk litt på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå