Gå til innhold

The Offspring - albumguide og diskusjonstråd

Exclusive

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er det sånn <span style blah blah blah osv.> ved siden av alle albumtitlene i guiden?

Ja, jeg la merke til det nå. Det er vell noe nye greier på forumet tenker jeg. Jeg lagden jo denn album guiden for en god stund sia. Jeg tror det var for og få større skrift eller noe. Men jeg skal ordne det nå ;)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kjempe bra albumguide, men jeg er uenig med deg i kritikken av Kristy are you doing okay?, jeg synes sangen er kjempefin og at det er søt at Dexter skrev den til Kristine. Ellers er jeg helt enig med deg, og igjen, kjempe bra gjort ;]

Men jeg vil heller ikke at den skal bli den neste videoen, da mister den mye av det jeg liker ved den.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Mine favoritt album er Ignition og Smash, men jeg har ingen problem med og sette på noen av de andre albumet og høre gjennom hele heller. Like de nyeste albumene også selv om de har eksperimentert mye mer med musikken på de.

Stuff Is Messed Up videon har blitt fjerna både fra offspring sin hjemmeside og youtube konto av en eller anna ukjent grunn, men den kan ses her.

EDIT; Bedre kvalitet her

Endret av *martin*
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...