Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 heisan, prøvde å søke etter dette men fant ingenting. uansett, problemet mitt er at jeg får ikke lyd ut av minijackene på lydkortet mitt, hovedkort er et abit kn8ultra med no 7.1 innebygd sak. det er optisk utgang på den som jeg har brukt hele tiden og fungerer fint. men nå da jeg skal prøve å putte i et par koss portapro(som funker ja) så detekter lydkortet at jeg har putta dem i og starter et program som følger med realtekdriverne. men det er fortsatt ingen lyd i dem. er ikke lyd om jeg kobler til høytalere i minijacksa. slik har det forsåvidt alltid vært selv før jeg la inn windows på nytt. prøvde de siste driverne i går også og får samme greia med de. har liksom ikke brydd meg tidligere da jeg har brukt den optiske utgangen da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Du må trykke OK etter at programvinduet åpner seg (den spør hvilken plugg som ble tilkoblet) og sjekke lydnivå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Du må trykke OK etter at programvinduet åpner seg (den spør hvilken plugg som ble tilkoblet) og sjekke lydnivå. 8103581[/snapback] ja ok, dette gjør jeg jo. programmet sier "please stop other audio applications before starting" jeg gjør dette og den søker ellerno også stopper det. jeg har ingenting som lager lyd mens den søker. det er fortsatt ingen lyd og alle instillinger i windows og programmet står på fullt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå