magnus85 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 De nye skjermene man kan snu til siden, og hva koster de sånn ca? Tenkte på en billig en jeg, som du kan snu til siden, 17" gjerne, er det wide screen da? Eller hvordan er dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Vanlig skjerm - heter ikke noe spennende eller spesielt. Men funksjonen heter tilt eller pivot. Noen er wide og noen er vanlig. Dette ser du på de ulike skjermene. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Vanlig skjerm - heter ikke noe spennende eller spesielt.Men funksjonen heter tilt eller pivot. Noen er wide og noen er vanlig. Dette ser du på de ulike skjermene. 8103587[/snapback] Nei du missforstår. Det er noen du kan fysisk skru ved og ta tak i skjermen med hånda de, og vrenge om =) Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Vanlig skjerm - heter ikke noe spennende eller spesielt.Men funksjonen heter tilt eller pivot. Noen er wide og noen er vanlig. Dette ser du på de ulike skjermene. 8103587[/snapback] Nei du missforstår. Det er noen du kan fysisk skru ved og ta tak i skjermen med hånda de, og vrenge om =) 8103701[/snapback] Tror nok det er du som missforstår. Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det er pivot du mener. Da kan du snu skjermen slik at den står på høykant istedet. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Stemmer stemmer =) Fant det ut etterhvert. Tommygun: Var nok ikke jeg som misforstod der gitt ;-) Lenke til kommentar
Boye Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Gikk rett inn her, tenkte "hehehe, denne tar vi fint" helt til jeg leste "vrenge om". Begynte å lure på om du mente epapir eller noe, eller noe fryktelig fancy som bøyelig LCD Endret 9. mars 2007 av Boye Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Stemmer stemmer =) Fant det ut etterhvert. Tommygun: Var nok ikke jeg som misforstod der gitt ;-) 8110104[/snapback] var nok det du, har faktisk hatt 2 skjermer med denne funksjonen Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Ikke for å lage mere bråk, men det virka på meg som om noadmin forstod deg ganske så rett. Endret 9. mars 2007 av Howard B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå