Gå til innhold

Hvor gamle er folk på forumet???

Rawen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

28år

3år informatikk og 1år administrasjon på høgskole, og sitter og vurderer enn eller annen master i varmere strøk. Startet med c64 rundt -84 og har drevet med de fleste maskiner oppover.

[ Denne Melding var redigert av: zup på 2002-12-10 15:22 ]

Lenke til kommentar

Jeg er 18 jeg, og snart ferdig med allmennfag. Etter det blir det vel et eller annet...men data er uaktuelt nå... Det eneste som teller er karakterer. Datakunnskap teller ingenting. :sad:

Vi kommer til å ende opp med håpløse dataingeniører, som ikke kan en dritt... Menmen, jeg er glad jeg klarer å fikse opp problemene mine selv.

Tilbake til spørsmålet:

Etter sommeren så venter militæret, også er det tilbake på skole etter det. Kanskje jus? Hvem vet?

Mvh

Kim André

Lenke til kommentar

Har svart på dette før, men..

Jeg er 18++ og jeg har fortsatt ikke billappen. :smile: (mon tro om jeg skal selge PC-en..?)

Jeg har egentlig ikke så store kunnskaper om data. Går VK2 all. øk/adm og er blåruss i år! :wink: Jeg er opplært av meg selv. Internett og forum samt egne eksperimenter og triksing i kabinettet har lært meg mye på liten tid.

Ellers er jeg på dette forumet av tre grunner;

1. Jeg får masse bra hjelp og tips her.

2. Jeg får en god følelse når jeg selv klarer å hjelpe folk, prøver å være litt seriøs.

3. Det er gøy å henge på hw.no, jeg er jo litt datainteressert!

Lenke til kommentar

Glemte å si at jeg har drevet med PC HELE livet. Pappa kjøpte en Victor 4,18 MHz 8086 med 640 kB RAM og 10 MB Harddisk 19. oktober 1982. Jeg ble født 19. november 1982 :smile:

PCen virker enda.

Tror også jeg har verdensrekord i overskridelse av Time Trial. Har et 21-dagers Shareware meny-prog på PCen... Har ikke orker å regge det enda :smile:

Lenke til kommentar
Quote:

Den 2002-12-10 16:57, skrev havegg:

Jeg var tidligere meget opptatt av skole og trening. Så for et år siden kjøpte jeg meg en egen PC, kom over hardware.no og har nå bestilt ADSL. Men seriøst, jeg er ikke avhengig!

Bare vent til du får deg adsl du! Det samme skjedde med meg.
Lenke til kommentar

18 jah, fyller 19 den 21. desember.

Går på Høgskolen i Østfold for å bli Elektroingienør.

Utsatte militæret til 2005, men det var no dritt, håper jeg ikke kommer dit i det hele tatt.

286en var den beste maskinen jeg har hatt. 27mb hd og spill som streetrod er seriøst konge..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...