FranzJosef Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Gjør det det? En mp3 spiller som ikke rører mappene dine i det hele tatt? De mappene du har laget selv i windows explorer? Helst snakker jeg om flash-baserte spillere på minimum 1Giga, helst også med AAA-batteritype. Men jeg snakker i utgangspunktet om mp3-spillere generelt her.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 iaudio d2 blir snart id3 og (ikke beholdt mappestruktur), men da kan du velge hva du vil bruke Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 En vanvittig pris per MB da... Men gjelder dette generelt for iAudio sine spillere da? Synes D2 var litt stor til å være flashbasert Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 den støtter sd kort, dvs at du kan kjøpe så mange 4gb sd kort dom du vil til ca 450kr/stykk. snart kommer 8gb sd kort og Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det vil vel ikkje vere rett å rekne kun etter kr per mb? Må jo sjå på kvaliteten. Tenk f. eks. på kor lenge batteriet varer i forhold til ipod nano? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det vil vel ikkje vere rett å rekne kun etter kr per mb?Må jo sjå på kvaliteten. Tenk f. eks. på kor lenge batteriet varer i forhold til ipod nano? 8152911[/snapback] hehe det er slik de fleste tenker, de vil heller ha 50 kulepenner som såvidt skriver enn å ha et par som funker perfekt Lenke til kommentar
jungl Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Nå er ikke jeg ekspert, men tror firmwaren rockbox har en slik funksjon. Finnes desverre ikke rockbox versjon til min creative spiller Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 iRiver H300 serien støtter dette fullt ut. Det er det jammen meg flere som også burde. Man browser i mappestruktur, men man har fortsatt tags når det vises hva som spilles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå