Don Juan Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har tidligere bestilt et minnekort på komplett og fått det via brev. Denne transporten er uten sendingsnummer, men koster derimot bare 39kr. Problemet nå er at jeg ikke får opp dette alternativet under fraktmetoder nå. Så det jeg lurer på er om komplett har fjernet denne fraktmuligheten? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Tror ikke det. Brevpakke som fraktmåte har enkelte begrensninger. Sendingen kan ikke veie mer enn 350g (inklusive emballasje) og maksimumsmålene er: Høyde 6cm, Bredde 24cm og Lengde 34cm. Varen kan heller ikke være av større verdi enn kr 800,- ekskl. mva. Brevpakke som fraktmetode koster kr 39,- Du er sikker på at varen oppfyller disse kravene? Endret 7. mars 2007 av Uderzo Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Joda, har sjekket. Kravene er under 350gram og en viss størrelse (ganske stor faktisk) og verdi under 800kr. F.eks et flashminnekort, langt under kravene, men går fremdeles ikke. Lenke til kommentar
prarne Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Brev kan naturlig nok ikke sendes i oppkrav... Sjekk at du ikke har valgt oppkrav, må betales med kort eller faktura for bedrift. Bestilte ett minnekort og fikk levert i konvolutt senest om mandag. Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Er det da ikke slik at man må betale med kreditkort? -B- Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Brev kan naturlig nok ikke sendes i oppkrav... Sjekk at du ikke har valgt oppkrav, må betales med kort eller faktura for bedrift. Bestilte ett minnekort og fikk levert i konvolutt senest om mandag. 8104780[/snapback] Brev KAN sendes i oppkrav, det er bare det at Komplett ikke gjør det. http://www.posten.no/NR/exeres/BC32E629-09...RMODE=Published Og nei, Komplett har ikke sluttet å sende som brev. Fikk opp dette alternativet da jeg skulle kjøpe et SD minnekort. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Ah, dere hadde rett. Oppkrav som ødela ja. Takk Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Jeg har tidligere bestilt et minnekort på komplett og fått det via brev. Denne transporten er uten sendingsnummer, men koster derimot bare 39kr. Problemet nå er at jeg ikke får opp dette alternativet under fraktmetoder nå. Så det jeg lurer på er om komplett har fjernet denne fraktmuligheten? 8103347[/snapback] ja, det samme lurer jeg på, igår sjekket jeg om jeg fikk en microstick for 39 i frakt og det fikk jeg, men ikke idag.. EDIT: prøvd med visa og, men det er håpløst.. Endret 14. mars 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå