prexide Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Engelsk Vista U Husker ikke åssn det var igjen og gidder ikke se etter nå egentlig:P hehe. men gå i "Help and support" og søk på aero så får du en del problem løsninger nedover, aero støttes ikke om du har skrudd av "Enavle Transparency" under Perzonalization (høyreklikk på skrivebordet) og gå til "Window Color and Appearance" der vil du se den. første feilen ihvertfall, orker ikke skrive mer, men hjelp / aero / sjekk hva den krever (kjører vista på 2pc¨r og den ene har skjermkort som ikke greier packman engang så har faktisk ikke mye og si) Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Vel det der har jeg prøvd :S Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Prøvd dette egentlig? http://www.lockergnome.com/nexus/windows/2...glass-in-vista/ Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Hvis du har lyst å skrike å rive deg å håret over at du innstalerte Windows Vista å ikke får, eller kommer til å få Aero til å virke, føler jeg med deg, Supremacy Innstalerte selv Vista, og gledet meg til å prøve denne funksjonen. Også stemmegjennkjenning har jeg gledet meg til. Ingen av delene er med i min versjon. Ikke stemmegjenkjenning på engelsk engang. Og iallefall ikke aero! Endret 30. mars 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Patney Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Kanskje det har skjedd en feil, og vistaen deres er blitt til basic eller noe..? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Ser ikke sånn ut? Endret 12. april 2007 av steffenz Lenke til kommentar
jealei Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 hva slags skjermkort er det du har? kanskje det er for dårlig? for den scoren så veldig lav ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå