qdos Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 I kjedelige stunder hender det seg at jeg surfer litt på annonsene på Finn.no. Til tider dukker det opp annonser som av åpenbare grunner bør vises frem i denne tråden. Her er to til å begynne med, fyll på med flere! Blårevpels til salgs Konge Sofa (ja, jeg vet det er en orddelingsfeil, men det er dette som står i annonsen) Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 I kjedelige stunder hender det seg at jeg surfer litt på annonsene på Finn.no. Til tider dukker det opp annonser som av åpenbare grunner bør vises frem i denne tråden. Her er to til å begynne med, fyll på med flere! Blårevpels til salgs Konge Sofa (ja, jeg vet det er en orddelingsfeil, men det er dette som står i annonsen) 8103211[/snapback] Hvordan er konge sofa orddelingsfeil? Du sier vel ikke finbil? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Det er ordelingsfeil. Men likte ihvertfall blårevpelsen. Stygg som fy, artig at selger har vært villig til å legge ut 17 lapper for den. Endret 7. mars 2007 av Rakib Lenke til kommentar
3evel Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 synes begge var morsomme jeg skjønner ikke at noen vil kjøpe den stygge pelsen for 17 lapper Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det er ordelingsfeil. Men likte ihvertfall blårevpelsen. Stygg som fy, artig at selger har vært villig til å legge ut 17 lapper for den. 8104304[/snapback] Hvordan kan det være orddelingsfeil da? Som han sa; du sier vell ikke "Det var en finbil", du sier jo "Det var en fin bil" "Det var en konge sofa" Ordet "konge" er et adjektiv i denne sammenhengen. Når det gjelder annonsene så var de ikke spesielt morsomme.. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Dette var sykt morsomt Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 ser ut som det er en som har tatt livet av fullt av små katter og klistret dem på... forså å kalle det en pelskåpe.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 pelskåpeannonsen er bare morsom om du har sett (og husker) reklamene fra TV.... litt morsom i allefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå